گفت‌وگو|

حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی عامل اصلی جنایات این رژیم است

8:50 - 28 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۸۷۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی عامل اصلی جنایات این رژیم است
نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغالی را حق مسلم ملت فلسطین دانست و گفت: اگر آمریکا از رژیم صهیونیستی به طور جدی حمایت نمی‌کرد امروز شاهد حجم گسترده جنایات این رژیم علیه ملت مظلوم فلسطین نبودیم.

شهریار حیدری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به تحولات فلسطین و نقض آشکار حقوق بشر در غزه بیان کرد: بیش از ۷۵ سال است که رژیم صهیونیستی سرزمین‌های مردم فلسطین را اشغال کرده و دائما در حال کشتار این مردم مظلوم است و هر زمان اراده کند آنها را قتل‌عام می‌کند.

نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: طی سال‌های گذشته شاهد قتل‌عام گسترده رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و کشف گورستان‌های دسته جمعی بودیم و این مردم مظلوم همواره با دست خالی با این ظلم مقابله کردند. این سیر تحولی به خودی خود حکایت از آن دارد که سرزمین مردم فلسطین غصب شده و حق مردم آن ولو با شهادت برای بازپس‌گیری آن مسلم است.

وی با بیان اینکه برای نظام‌های مدعی حقوق بشر جای تاسف است که چرا از مردمی که به معنای واقعی مظلوم هستند حمایت نمی‌کنند افزود: غرب همواره از ظالم حمایت می‌کند و محور این کشورها آمریکاست که اگر از رژیم صهیونیستی به طور جدی حمایت نمی‌کرد امروز شاهد حجم گسترده جنایات این رژیم علیه ملت مظلوم فلسطین نبودیم.

حیدری اظهار کرد: با وجود ظلم‌های گسترده علیه مردم فلسطین آنها به این نتیجه رسیدند که از خودشان حمایت کنند و روی پای خود بایستند. عملیات طوفان الاقصی نشان داد عملیاتی کاملا ترکیبی و بومی است که با مولفه‌های اطلاعاتی، عملیاتی، نظام و اقتصادی طراحی شده است.

نماینده مردم سرپل ذهاب و قصر شیرین گفت: جهان اسلام باید قدری به خود بیاید،. دنیای اسلام باید از جمهوری اسلامی ایران تشکر کند که بیش از ۴۰ سال در کنار مردم مظلوم فلسطین صادقانه ایستادگی کرده است، ما به عنوان یک تکلیف شرعی با حان و دل این هزینه را پرداخت کرده‌ایم.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *