گفت‌وگو|

شکست رژیم صهیونیستی در عمل به وعده ساخت آرمان‌شهر برای یهودیان/ همه مؤلفه‌های امنیتی در سرزمین‌های اشغالی شکسته شده است

14:42 - 19 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۷۳۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
شکست رژیم صهیونیستی در عمل به وعده ساخت آرمان‌شهر برای یهودیان/ همه مؤلفه‌های امنیتی در سرزمین‌های اشغالی شکسته شده است
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی ادعای ایجاد یک آرمان‌شهر برای یهودیان را داشت اما امروز به قدری سست و ناپایدار است که تمام مؤلفه‌های امنیتی در آنجا شکسته شده است.

احمد راستینه در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اینکه عملیات «طوفان الاقصی» نشان داد رژیم کودک‌کش صهیونیستی ضعیف‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شد اظهار کرد: غافلگیری این رژیم در این یورش قهرمانانه رزمندگان حماس آن‌چنان فراگیر بوده که بازتاب‌های بین‌المللی آن تا مدت‌ها ادامه خواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی ادامه داد: خشم ملت‌ها در عملیات «طوفان الاقصی» به دست رزمندگان فلسطین در حالی علیه رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشته شد که این رژیم ادعای ایجاد یک آرمان‌شهر برای یهودیان را داشت، اما امروز به قدری سست و ناپایدار است که تمام مؤلفه‌های امنیتی در آنجا شکسته شده و شمار زیادی کشته و زخمی و اسیر بر جای گذاشته است.

وی افزود: امروز رژیم کودک‌کش صهیونیستی تلاش می‌کند با حملات سنگین به غزه بر وحشت ساکنان اراضی اشغالی سرپوش بگذارد و با یک وحشی‌گری قدرت خود را نشان دهد اما باید بداند این ددمنشی با پاسخ دندان‌شکن جبهه مقاومت روبرو خواهد شد. 

راستینه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بداند که شکست امروز حاصل اقدامات گذشته بوده است گفت: بهتر است سازمان ملل قبل از حمایت از این رژیم پاسخ این سوال را بدهد که چرا رژیم صهیونیستی به احکام این سازمان مبنی بر توقف توسعه شهرک‌سازی پایبند نبوده است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس با بیان اینکه سازمان ملل به دلیل سیاست‌های دوگانه به کودک‌کشی و اشغالگری خلاف قانون رژیم صهیونیستی نپرداخته است در پایان گفت: این سازمان اما امروز دفاع بر حق رزمندگان حماس در برابر هتک حرمت و کودک‌کشی را محکوم می‌کند، هرچند این مواضع دیگر اعتباری ندارد.

انتهای پیام/

 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *