عضو ناظر مجلس در هیئت اجرایی انتخابات: حمایت برخی از مسئولان اجرایی انتخابات از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری خلاف واقع است

16:30 - 13 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۵۴۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو ناظر مجلس در هیئت اجرایی انتخابات: حمایت برخی از مسئولان اجرایی انتخابات از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری خلاف واقع است
عضو ناظر مجلس در هیئت اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: برخی مواردی که از طرف یکی از نامزدهای انتخاباتی مبنی بر حمایت برخی مسئولان اجرایی انتخابات از نامزدها مطرح شد، خلاف واقع بوده و گزارشی در این‌ خصوص ارائه نشده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش خانه ملت، علیرضا سلیمی با اشاره بر لزوم عدم حمایت استانداری‌ها و فرمانداری‌ها از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری، گفت: بر اساس قانون انتخابات ریاست جمهوری، مجری انتخابات وزارت کشور بوده و باید بی‌طرف انجام وظیفه کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نتایج انتخابات در دوره اول گویای این مسئله است که وزارت کشور در کمال امنیت، صحت و بی طرفی از آرای مردم صیانت کرده است.

وی افزود: بنده به عنوان نماینده مجلس در هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری می‌توانم شهادت دهم که وزارت کشور بخوبی در کمال بی طرفی انتخابات را برگزار کرده است چراکه وزارت کشور صرفا مجری انتخابات است و با حساسیت و دقت از آرای مردم محافظت و حراست می‌کند.

سلیمی بیان کرد: البته برخی مواردی که از طرف یکی از نامزد‌های انتخاباتی مبنی بر حمایت برخی مسئولان اجرایی انتخابات از نامزد‌ها مطرح شد، خلاف واقع بوده و گزارشی در این خصوص ارائه نشده است و حتی ستاد‌های نامزد‌ها از وزارت کشور به دلیل برگزاری بدون شائبه انتخابات قدردانی کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *