آخرین اخبار دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه گفتند؟

11:00 - 13 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۴۳۷
تعداد نظرات: ۲۲ دیدگاه
آخرین اخبار دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه گفتند؟
پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دور دوم راه پیدا کردند تا روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ در دور دوم انتخابات شانس خود را برای قرار گرفتن در جایگاه ریاست جمهوری امتحان کنند.

خبرگزاری میزانانتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برای تعیین رئیس دولت چهاردهم که طبق روال همیشگی قرار بود در سال آینده برگزار شود پس از بروز سانحه بالگرد آیت‌الله رئیسی و همراهانش و شهادت هشتمین رئیس جمهور ایران یک‌سال پیش از موعد مقرر، روز جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ در  ۵۸ هزار ۶۴۰ شعبه داخلی و ۳۴۴ شعبه خارج از کشور برگزار شد.

طبق نتایج به‌دست آمده از این انتخابات مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ رای و سعید جلیلی با ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ رای در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند، اما به موجب اصل ۱۱۷ قانون اساسی و مواد قانون انتخابات ریاست جمهوری هیچکدام از آن‌ها نامزد‌ها نتوانستند اکثریت مطلق آرا را به‌دست بیاورند و به همین دلیل تکلیف رئیس جمهوری ایران جمعه، ۱۵ تیر ۱۴۰۳ در دور دوم انتخابات مشخص می‌شود.

پس از برگزاری آخرین مناظره میان این ۲ نامزد به بررسی اخبار و حواشی در روز پایانی از مهلت قانونی تبلیغات خواهیم پرداخت و اخبار رسانه‌ها را درباره دور دوم انتخابات مرور خواهیم کرد.

مسعود پزشکیان: تا پای جان از حقوق ایرانیان دفاع خواهم کرد
۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۲۳:۵۹

 مسعود پزشکیان، شامگاه چهارشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۳ در آخرین گردهمایی تبلیغاتی خود در جمع مردم تهران حاضر شد و اظهار کرد: من از دروغ بیزارم من از اینکه حق انسان‌ها را نادیده بگیرند، بیزارم. من از اینکه ورزشکاران و هنرمندان و نخبگان را در کشور نادیده بگیرند، بیزارم. 

پزشکیان ادامه داد: من از اینکه برخی به روی انسان نگاه می‌کنند و دروغ می‌گویند، بی‌زارم. 

نامزد انتخاب ریاست جمهوری بیان کرد: در ایران ما باید صداقت حاکم شود. کسانی که به خیابان می‌آیند، حق اعتراض‌شان، صدای اعتراض‌شان باید شنیده شود. مردم حق دارند که اعتراض کنند. 

وی با تاکید بر اینکه باید اجازه بدیم مردم در آزادی کامل سخن بگویند، ادامه داد: ما راه‌مان را با همه ایرانیان ادامه خواهیم داد.

 پزشکیان در ادامه افزود: تمام دغدغه من این است که تا زمانی که زنده ام از حقوق شما ایرانیان تا پای جان ایستادگی کنم.

پزشکیان با بیان اینکه، برخی یاد گرفته‌اند انقلاب و شهدا را برای خود مصادره کنند، بیان داشت: شهید سلیمانی برای یک گروه نیست، شما حق ندارید شهدا را مصادره کنید. 

وی گفت: آقایان نام دسته خود را جبهه انقلاب گذاشته‌اند، شما حق ندارید انقلاب را مصادره کنید، ما از شما انقلابی‌تر هستیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری  اظهار داشت: بی‌خود نام خود را انقلابی نگذارید. من و شما مسئولین مقصریم، اگر مردم معترض هستند. عزت دختران و پسران ما باید حفظ شود ما با وحدت و انسجام می‌توانیم کشور را اداره کنیم. 

وی در خاتمه اظهاراتش با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم، تاکید کرد: خداوند می‌فرمایند شیطان بر دروغگویان نازل می‌شود،   آن‌ها که  دروغ می‌گویند شیطان هستند و من به شرافتم سوگند می‌خورم تا پای جان، به پای عهدی که با شما بستم، بمانم. 

اطلاعیه شماره ۴ ستاد انتخابات کشور
۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۲۲:۴۵

ستاد انتخابات چهارشنبه شب، اطلاعیه شماره ۴ خود را در ارتباط با مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به شرح زیر صادر کرد:

بسمه تعالی

 به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی، نامزد‌های مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و مسئولان ستاد‌های تبلیغاتی کشوری، استانی و شهرستانی آن‌ها می‌رساند، به استناد قانون حضور نمایندگان نامزد‌های ریاست جمهوری در شعب اخذ رأی «مصوب ۳۰/۵/۱۳۷۹»، در روز جمعه مورخ ۱۵/۰۴/۱۴۰۳ هر نامزد می‌تواند یک نفر نماینده به عنوان ناظر در هیات‌های اجرایی شهرستان، بخش و شعب اخذ رای «ثابت و سیار» داشته باشد. این نمایندگان توسط نامزد مربوطه یا نماینده ایشان در شهرستان از میان افراد داوطلب معرفی می‌شوند و می‌توانند تا پایان اخذ رأی و شمارش و تنظیم صورتجلسات بدون دخالت در امور اجرایی و نظارت در محل‌های مذکور حضور داشته باشند و ممانعت از حضور آن‌ها تحت هر عنوانی ممنوع بوده و جرم محسوب می‌شود. یادآور می‌گردد، پرسنل نیرو‌های نظامی، انتظامی و اطلاعاتی نمی‌توانند از طرف هیچ نامزدی، نمایندگی یا نظارت داشته باشند.

همچنین به منظور شفافیت هر چه بیشتر فرایند انتخابات، ستاد انتخابات کشور میزبان نمایندگان ستاد مرکزی نامزد‌های مرحله دوم در روز اخذ رأی می‌باشد.

پزشکیان: از زمان کودکی هیچ وقت طرف قدرت نبودم
۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۲۱:۵۴
قول پزشکیان به مردم قبل از انتخابات
۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۲۱:۵۳
جلیلی: باید دشمن را از تحریم‌ها پشیمان کرد
۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۲۱:۱۴
جلیلی: مسائل کشور با طرح‌های شب امتحانی حل نمی‌شود
۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۲۱:۱۴
پزشکیان: کمیته مردمی نظارت بر رفتار دولت تشکیل خواهد شد
۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۲۱:۱۱
پزشکیان: امکان ندارد نتوانم کاری انجام دهم؛ اگر نتوانستم مردم رای خود را پس بگیرند
۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۲۰:۴۵
اطلاعیه ستاد انتخابات درباره شرایط رای‌دهندگان
۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۲۰:۴۲

افرادی که تابعیت ایرانی دارند و سن آن‌ها «۱۸» سال تمام باشد یعنی متولدان روز ۱۵ تیرماه سال ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی هوشمند خود در انتخابات شرکت کنند.

رای‌دهندگان خارج از کشور که مدارک شناسایی فوق را به همراه ندارند با ارائه گذرنامه معتبر خود رای دهند.

همچنین ارائه شماره ملی برای دارندگان شناسنامه‌های قدیمی، الزامی است.

قرائت متن پیام خانواده شهید رییسی در حمایت از دکتر جلیلی در مصلی تهران
۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۲۰:۰۳

مردم عزیز ایران سیدالشهدای خدمت وارد عرصه ریاست جمهوری شد. صادق الوعد بود و مجاهدت کرد و به لقالله پیوست. کذب گویی‌ها و توهین‌ها نه تنها به حکمرانی ایشان خدشه وارد نکرد بلکه ننگی بر پیشانی مدعیان بی انصاف خواهد بود.

ضمن مشارکت پرشور و آگاهانه با انتخاب درست نگهداریم گفتمان ما می‌توانیم و عزت به گفتمان نمی‌شود و نمی‌توانیم و عبرت تبدیل شود.

جلیلی: هنر ملت ایران انتخاب صحیح و به‌موقع است
۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۲۰:۰۰

جلیلی در مصلی تهران:

این شور و شوق و شعور و این عواطف و این مسئولیت‌شناسی برای چیست؟ چرا شما عزیزان اینگونه با همه وجود و با همه احساس به میدان آمده‌اید برای یک انتخاب بزرگ.

ملت ما ملتی است که نشان داده هنر او انتخاب‌های صحیح و به موقع است. ملت با انقلاب اسلام را احیا کرد. امروز ملت ما ۴۵ سال یک حرکت بزرگ را نشان داد.

ما امروز سر یک دو راهی هستیم دوراهی یک انتخاب می‌تواند ۴ سال آینده و بلکه ۴۰ سال آینده ما را به آن تأثیرگذار باشد.

 

سخنگوی ستاد انتخابات: شناسه نامزدهای انتخابات همان شناسه مرحله اول است
۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۱۹:۵۵

سخنگوی ستاد انتخابات:

شناسه نامزدهای انتخابات در مرحله دوم، همان شناسه مرحله اول است

به این ترتیب شناسه انتخاباتی مسعود پزشکیان ۲۲ و شناسه سعید جلیلی ۴۴ خواهد بود.

 

استقرار شعبه ویژه اخذ رای اهالی فرهنگ و هنر در تالار وحدت
۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۵

شعبه ویژه اخذ رای اهالی فرهنگ و هنر و مسئولین كشور، از ساعت ۱۰ تا ۱۴ روز جمعه ۱۵ تیر در تالار وحدت مستقر می‌شود.

پزشکیان: قسم می‌خورم که دروغ نخواهم گفت
۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۲

مسعود پزشکیان در جمع مردم کرمانشاه گفت: گروهی خیال می‌کنند کشور را می‌توان با ۱۵ درصد مردم اداره کرد.

با یک گروه محدود و دست چین شده نمی‌توان کشور را اداره کرد، کشور متعلق به همه مردم آن است، عهد من با شما این است که همه مردم را در اداره کشور دخیل خواهم کرد.

مردم، قسم می‌خورم که به شما دروغ نخواهم گفت.

عهد من با شما این است که حقوق تک تک شما را پیگری خواهم کرد.

شهدای ما قهرمانان تمام این مردم هستند، و اجازه نمی‌دهیم از نام آنها بیش از این سواستفاده شود. به نام سردار سلیمانی، بهانه‌ای برای تخریب دیگران پیدا می‌کنند، با اسم این و آن مردم را خودی و ناخودی می‌کنند، اما با حضور شما پای صندوق های رای، ادامه این روند را در خواب خواهند دید.

رهبر انقلاب: مرحله‌ی دوم انتخابات ریاست جمهوری خیلی مهم است/ اینکه تصور شود کسانی که در دور اول رأی ندادند مخالف نظام هستند، برداشت کاملاً اشتباهی است
۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۷
چرا مستند پزشکیان سانسور شد؟
۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۹

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما در گفتگو با تسنیم: در بخشی از مستند سوم آقای پزشکیان، تشخیص کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات این بود که امرِ خلاف واقعی گفته شده است. در این بخش می‌بینیم گفته می‌شود (آقای پزشکیان) به خاطر مواضعم در سال ۱۴۰۱ رد صلاحیت شدم، اما می‌دانیم که در مقطع اولیه و توسط هیئت اجرایی شهرستان این اتفاق افتاده بود و مورد تأیید شورای نگهبان قرار نگرفت و نهایتاً ایشان تأیید و نماینده مجلس شدند.

در مورد اتفاقات ۱۴۰۱ هم صحبت‌هایی مطرح شد که بخشی از آن را کمیسیون خلاف واقع دانست. اما در عین حال تلاش‌مان بر این است حرف نامزد‌ها تا حدود زیادی شنیده و دیده شود. همان‌طور که می‌یبنید در این مستند مواضع ایشان درباره اتفاقات ۱۴۰۱ نقل شده و در مستند وجود دارد و همه آن بحث‌ها حذف نشده است.

نطق زنده پزشکیان و جلیلی امشب از تلویزیون پخش می‌شود
۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۱۲:۲۹

نطق زنده سعید جلیلی ساعت ۱۹ شبکه یک سیما

نطق زنده مسعود پزشکیان ساعت ۲۰ شبکه یک سیما

جلیلی: کشور در چهار سال آینده باید جهش پیدا کند
۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۴

سعید جلیلی در جمع مردم کرمانشاه گفت: فراموش نمی‌کنیم در سال‌های ۹۲، ۹۳  و ۹۶ همین استان که سرشار از فرصت‌های بزرگ است متاسفانه رتبه اول بیکاری را داشت.

این همه فرصت و زحمت در این استان با کشاورزی، گردشگری، ترانزیت و روابط تجاری با عراق وجود دارد، اما ۲۲ درصد نرخ بیکاری در این استان وجود داشت.

مناسبات غلط و فسادی است که مانع پیشرفت کشور می‌شود را باید از پیش روی برداشت.

هر جوان کرمانشاهی می‌تواند یک صادرکننده موفق باشد، باید به این سمت برویم که کشور در چهار سال آینده جهش پیدا کند.

اخذ رای کارت ملی قدیمی امکان‌پذیر نیست
۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۳

ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: خذ رای در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری همچون مرحله اول آن، با ارائه کارت‌های ملی قدیمی امکان‌پذیر نیست، لذا ضروری است واجدین شرایط اخذ رای در روز جمعه مورخ ۱۴۰۳.۴.۱۵ با همراه داشتن اصل کارت ملی هوشمند یا شناسنامه خود در انتخابات مذکور شرکت نمایند.

هدف افزایش مشارکت است
۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۱۱:۲۸

روزنامه جوان نوشت: پزشکیان و جلیلی به نظر می‌رسد رویکردشان افزایش مشارکت باشد. مسعود پزشکیان از این جهت که اصلاح‌طلبان اطراف او گمان می‌کنند افزایش مشارکت یعنی پیروزی پزشکیان. سعید جلیلی هم از دو جهت، هم تعلقش به جبهه انقلاب که افزایش مشارکت را حتی با احتمال پیروزی رقیب، یک دستاورد برای نظام می‌داند و هم به به این علت که برخلاف اصلاح‌طلبان باور دارد که رأی خاکستری، یک بسته از پیش‌تعیین‌شده در سبد رقیب نیست و این رأی در هر دوره‌ای منافع خود را جست‌و‌جو می‌کند.

جلیلی در آخرین مناظره چه گفت؟
۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۰

سعید جلیلی شب گذشته در دومین مناظره از دور دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای پزشکیان متاسفم که کشورمان را در قفس می‌دانید، یعنی چه که در قفس هستیم؟

شما هیچ راه‌حلی برای تحریم نمی‌دهید، تنها راه حلتان این است که امتیاز بیشتر بدهید. رفتید همه امتیازات را دادید و چیزی نگرفتید. شما باید در مقابل تحریم فعال باشید و نه منفعل.

شما باید از طرف مقابل که تعهداتش را اجرا نکرده طلب‌کار باشید، نه اینکه بگویید به ملت  فشار می‌آورم تا امتیازات دیگر به طرف خارجی بدهند.

مردم ایران، اینها راه را فقط این می‌دانند که دوباره برویم امتیاز بدهیم و چیزی نشود.

ما در موضوعاتی مانند برجام و FATF طلبکاریم. باید طرف  مقابل را به لحاظ اقتصادی از تحریم کردن پشیمان کنیم.

قانون راهبردی مجلس برای رفع تحریم‌ها بسیار قانون دقیقی بود.

امروز باید تصیمم بگیریم و مطالعات باید قبلاً صورت گرفته باشد، ریاست‌جمهوری دوره آزمون و خطا و مطالعه نیست.

طرح وان اصلاً به معنای افزایش قیمت نیست. همین قیمتی که الان وجود دارد هست.

بورس مدیریت می‌خواهد، باید سهام بیمه شوند.

در ستاد آقای پزشکیان افرادی هستند که می گفتند عزا می گیریم همین ۴۵ هزار تومان را چطور بدهیم، شهید رئیسی یارانه ها را ۱۰ برابر کرد و ۴۵۰ هزار تومان شد.

دولت شهید رئیسی تورم حداقل ۶۰ درصد را به ارث برد و تمام تلاشش را کرد برای کاهش دادن. در برخی از اقلام تورم ۸۰ درصد بود قبل از دولت شهید رئیسی.

 برای کنترل تورم اول از همه باید حاکمیت داشته باشید بر ریال.

تیراژ یکی از مهم‌ترین مسائل مربوط به خودرو است؛ باید آنقدر افزایش یابد که این مشکل در بازار پیش نیاید. باید تولید شما در خودرو اقتصادی شود. یکی از راه‌های افزایش تیراژ، واردات است.

پزشکیان در آخرین مناظره چه گفت؟
۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۱۰:۴۰

مسعود پزشکیان شب گذشته در دومین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینطور نیست که اگر آمریکا به تعهدات عمل نکرد ما به تعهدات عمل کنیم.

هیچ حاکمیت و دولتی در طول تاریخ در درون قفس نتوانسته به رشد و شکوفایی برسد.

آیا می خواهیم مشکلمان را با دنیا حل کنیم یا خیر؟ معتقدم باید از بن بست خارج شویم تا مشکلات کشور را حل کنیم.

در این ۳ سال فقط برای ۹۰۰ هزار مسکن، تازه فقط مجوز داده‌اند. قرار بود تورم را تک رقمی کنند، ۳ سال است ۲ رقمی است.

این می‌خواهد رئیس‌جمهور شود جلوی دیدگان مردم تهمت می‌زند که من ادامه دهنده راه روحانی هستم.

ایشان می‌گوید من حزبم؛ این یک دروغ واضح است. من حزبی نیستم. این را همه می‌دانند. ولی این جلوی دیدگان مردم تهمت می‌زند.

اینکه یک آدمی با مسکن مهر مخالفت کرده به من چه ربطی دارد؟

باید راه حلی را پیدا کنیم که بتوانیم سهم همه را بدهیم. آن موقعی که حرف بنزین ۲۵ هزارتومانی را زدم دولت نبودم.

دولت نباید در قیمت‌ها دخالت کند و به تولید دستور بدهد که چه کند.

در حاکمیت اسلامی هیچ انسانی نباید هیچ انسانی گرسنه سرش را روی بالشت بگذارد.

باید ببینیم به چه کسانی یارانه بدهیم و به چه کسانی ندهیم.

دولت شهید رئیسی گفته بود یک میلیون مسکن درست می کنم؛ قانون بود ولی منابعش را ندیده بودند. 

باید بتوانیم به کارمندان پولی بدهیم که بتوانند حداقل در خانه‌ای که می‌نشینند زندگی کنند. 

با حقوقی که ما به کارمندان می‌دهیم ۱۰۰ سال دیگر هم نمی‌تواند در تهران مسکن بسازد.

ارز را تک نرخی می‌کنیم که بازار تصمیم بگیرد. دولت نباید در ارز دخالت کند؛ باید در دارو و کالاهای اساسی سوبسید بدهد و بقیه چیزها را خود بازار تنظیم کند.

اگر شما رقابت را باز کنید و ماشین‌ها وارد شوند ماشین خودش را تنظیم می‌کند.

بازنشسته‌ها بدون هزینه باید خدمات درمانی داشته باشند. باید بر اساس تورم حقوق بازنشستگان را افزایش دهیم.

اینکه ۶۰ درصد مردم در دور اول پای صندوق نیامدند پیام دارد برای حکومت. من صدای این تردید و نارضایتی و قهر را شنیده بودم و باز هم می‌شنوم.

این خبر در حال تکمیل است...



جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
0
2
پزشکیان برند می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
2
0
جلیلی رئیس جمهور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
1
0
فقط دکتر جلیلی
Zara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
1
0
فقط دکتر جلیلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
1
0
انشاالله که جلیلی برنده شود مردم عزیر دوره روحانی فراموش نشود که چه بلا بر سر ما امد من دامدارم از سبزوار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
1
0
??جلیلی??
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
1
0
پزشکیان
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
0
0
با سلام به امید خدا کسی بر سر کار بیاید که خدا ترس باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
1
0
فقط جلیلی
ما به عقب برنمیگردیم
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
0
1
پزشکیان
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
1
0
رای ما سعید جلیلی
نه به دولت سوم روحانی
همتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
0
0
خدا بخواهد جلیلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
0
0
به ما چی میرسه
فقیهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
0
0
آقای جلیلی برنامه دارد و بسیار مودب است آقای پزشکیان مدام آقای جلیلی را این خطاب می کرد ولی آقای جلیلی با احترام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
1
0
جلیلی رئیس جمهور
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
0
1
پزشکیان با درصد بالا ریس جمهور است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
1
0
ان شاءالله جلیلی رئیس جمهور خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
0
0
روز همه جلیلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
0
0
هر کس سردار سلیمانی دوست داره به آقای جلیلی رایبده
ابوعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
0
0
برنده ملت ایران و نظام اسلامی است%
ولی «سعید جمهور» جلیلی است.
توکلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
0
0
فقط جلیلی
علی . راستگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
0
0
خودتون را خسته نکنید . این باز همه
#برای _ایران
می‌آیند
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *