دستور رئیس کل دادگستری مازندران برای تعیین تکلیف سریع وسایل نقلیه توقیفی

14:08 - 06 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۱۶۶۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دستور رئیس کل دادگستری مازندران برای تعیین تکلیف سریع وسایل نقلیه توقیفی
رئیس کل دادگستری استان مازندران در بازدید از چند پارکینگ تصادفات در استان، دستور داد در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی و رسوبی از این پارکینگ‌ها اقدام شود.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری در بازدید از چند پارکینگ تصادفات در استان مازندران، دستور داد در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی و رسوبی از این پارکینگ‌ها اقدام شود.

 رییس کل دادگستری استان مازندران افزود: خودرو‌ها و موتور سیکلت‌های موجود در این پارکینگ ها، جزو اموال مردم هستند و مسئولان ذیربط به‌عنوان امین مردم باید از این اموال مراقبت و حفاظت کنند.

وی با انتقاد از وضعیت نگهداری وسایل نقلیه توقیفی و رسوبی موجود در پارکینگ‌های تصادفات استان گفت: اینگونه جایگاه‌ها به‌هیچ وجه شایسته نگهداری اموال مردم نیست و باید در اسرع وقت و پس از طی مراحل قانونی نسبت به تخلیه این وسایل نقلیه از پارکینگ‌های مذکور اقدام شود.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری تاکید کرد: در کمترین زمان ممکن با همکاری و تعامل نیروی انتظامی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و دیگر دستگاه‌های ذیربط باید نسبت به اخذ استعلامات لازم، برگزاری مزایده و نهایتاً تخلیه کامل این پارکینگ‌ها اقدام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به لزوم حفظ حقوق شهروندی و حقوق عامه، جلوگیری از انباشت وسایل نقلیه توقیفی، امری ضروری است که باید مد نظر ویژه قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران، معاون پیشگیری از وقوع جرم استان مازندران، رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مازندران، رییس پلیس آگاهی استان و رییس پلیس راهور استان مازندران نیز در این بازدید رییس کل دادگستری استان مازندران را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *