وزیر بهداشت از پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی عنبر آباد بازدید کرد

13:05 - 26 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۹۵۶۹
وزیر بهداشت از پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی عنبر آباد بازدید کرد
وزیر بهداشت در سفر به استان کرمان، از پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی ۱۲ فروردین شهرستان عنبرآباد در جنوب این استان بازدید و بر تسریع در تکمیل این پروژه مهم درمانی، تاکید کرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش وبدا، بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از این پروژه با اشاره به آغاز عملیات ساخت پروژه بیمارستان عنبرآباد از سال۸۸، میزان پیشرفت آن تا قبل از دولت مردمی را حدود ۱۱ درصد عنوان و اظهار کرد: در حال حاضر، پیشرفت این پروژه حدود ۴۰ درصد است و در سفر استانی رییس جمهور نیز ۲۰۰ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده و مشکلی در تامین منابع، وجود ندارد.

وی با بیان اینکه پیمانکار پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی عنبرآباد، در حال تغییر است، از انتخاب پیمانکار جدید برای این پروژه خبر داد و افزود: تمام تلاش خود را می‌کنیم که این بیمارستان تا سال آینده، تکمیل و راه اندازی شود.

به گفته وزیر بهداشت، تکمیل بیمارستان عنبرآباد، یکی از مهمترین و ضروری‌ترین نیاز‌های مردم این منطقه است و به یاری خدا، با تکمیل این پروژه، خدمات مطلوب درمانی در همین شهرستان، به مردم ارائه می‌شود.

بررسی روند خدمت‌رسانی بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج توسط وزیر بهداشت

عین اللهی در حاشیه بازدید از بخش تصویربرداری بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج، توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و محرومیت زدایی را اصلی‌ترین رویکرد و هدف دولت مردمی دانست و گفت: با تلاش‌های ارزنده دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و مسئولان محلی، اقدامات ارزشمندی برای ارتقای سلامت جنوب کرمان انجام شده و هدف اصلی ما ارائه خدمات درمانی مورد نیاز مردم در مناطق محل سکونتشان است تا هیچ بیماری برای دریافت خدمت، نیازمند مراجعه به مرکز استان یا استان‌های همجوار نباشد.

وی با اشاره به تامین تجهیزات پزشکی پیشرفته در شهرستان کهنوج، این اقدام را ارزنده خواند و گفت: خوشبختانه دستگاه MRI بیمارستان کهنوج که از پیشرفته‌ترین محصولات در دنیا ست، نصب و راه اندازی شده است.

وزیر بهداشت با اشاره به تامین دستگاه‌های دیالیز و اجرای طرح توسعه اورژانس بیمارستان ۱۲ فروردین، یادآور شد: تکمیل بیمارستان جامع ۲۲۰ تختخوابی کهنوج با اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت، در دستور کار است که امیدواریم در سال آینده، تکمیل و افتتاح شود.

گفتنی است بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی کهنوج در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع و زیربنای ۲۳ هزار متر مربع در ۳ طبقه با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد، در حال احداث است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *