۹۵ مصدوم حادثه تروریستی لبنان به ایران منتقل شدند

21:16 - 28 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۹۱۲
۹۵ مصدوم حادثه تروریستی لبنان به ایران منتقل شدند
رئیس جمعیت هلال‌احمر از اعزام ۹۵ نفر از مصدومان حادثه تروریستی لبنان توسط تیم هاى درمانى و امدادى داوطلب جمعیت هلال‌احمر ایران به داخل کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان - پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: ۹۵ نفر از مصدومان حادثه تروریستی لبنان توسط تیم هاى درمانى و امدادى داوطلب جمعیت هلال‌احمر ایران، برای ادامه روند درمان به داخل کشور اعزام و تا ساعاتى دیگر وارد کشور مى شوند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که بیشتر مصدومان و مجروحان این حادثه تروریستی از ناحیه دست و چشم دچار آسیب‌های جدی هستند، اعلام کرد: این مصدومان به محض ورود به ایران، به بیمارستان‌هاى تعیین شده اعزام مى شوند.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر به عنوان نهادی بین‌المللی و بشردوست همواره در خدمت تسکین آلام بشری و کمک به حادثه‌دیدگان و نیازمندان است، و با تمام توان به مجروحان این حادثه کمک می‌کنیم.

گفتنی است؛ بامداد امروز ۲۸ شهریورماه و در کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع حادثه تروریستی انفجار دستگاه‌های ارتباطی (پیجر) در لبنان، رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان در راس هیاتی ٢٤ نفره از پزشکان متخصص و جراح چشم و امدادگران متخصص این جمعیت با هدف درمان و انتقال مجروحان بدحال به کشور ایران، راهی بیروت شده بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *