دادستان مرکز استان اردبیل از پروژه اجرایی یکی از روستا‌های بخش لاهرود بازدید کرد

13:19 - 20 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۸۴۱۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان مرکز استان اردبیل از پروژه اجرایی یکی از روستا‌های بخش لاهرود بازدید کرد
دادستان مرکز استان اردبیل در راستای صیانت از حقوق عامه از پروژه اجرایی یکی از روستا‌های بخش لاهرود بازدید کرد.


خبرگزاری میزان-جلال آفاقی دادستان مرکز استان اردبیل در حاشیه بازدید از پروژه اجرایی یکی از روستا‌های بخش لاهرود گفت: در پی وصول گزارشات مختلف مردمی دال بر وجود نقطه حادثه خیز به جهت تاخیر در اتمام پروژه رو گذر روستای ارجق از توابع حوزه قضایی مشکین شرقی و به جهت نظارت بر دفاع و صیانت از حقوق عامه با همراهی رئیس حوزه قضایی و مسئولین مربوطه بازدیدی از این پروژه به عمل آمد.

آفاقی ضمن تشکر از ارسال گزارشات اهالی و پیگیری‌های متعدد آن‌ها با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های مردمی در صیانت از حقوق عامه گفت: نکته مهم در امر احیای حقوق عامه موضوع کمک گرفتن از مردم است. بهره مندی ازظرفیت‌های مردمی یک راهکار بسیار عالی در جهت حل برخی مشکلات اولویت دار استان است.

وی پس بازدید میدانی از تمام قسمت‌های پروژه افزود: راه مواصلاتی مشگین شهر به مرکز استان دقیقاً از وسط این روستا رد شده و از طرفی نیز تردد ماشین آلات کشاورزی اهالی شریف برای رسیدن به مزارع خود ضروری می‌باشد و در عین حال زیر ساخت لازم -که همانا اتمام این پروژه می‌باشد – مهیا نیست و به این علت تصادفات بسیاری در این محل به وقوع پیوسته است.

دادستان مرکز استان در پایان بازدید از این پروژه و پس از استماع کامل مسائل و مشکلات اهالی و همچنین توضیحات مجری طرح اعلام کرد: مقرر شد دادستانی مرکز استان از باب مدعی العمومی و صیانت از حقوق عامه به جد پیگیر اتمام این پروژه بوده و گزارش اجرای صحیح، دقیق و کامل آن با انتشار در اخبار و جراید و فضای مجازی به سمع و نظر اهالی شریف این روستا برساند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *