عزم جدی دستگاه قضایی برای حل مشکلات شرکت تعاونی پره صیادی آزادگان در ساری

10:27 - 27 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۰۵۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
عزم جدی دستگاه قضایی برای حل مشکلات شرکت تعاونی پره صیادی آزادگان در ساری
در راستای حمایت از تولید و حفظ حقوق مردم، دستگاه قضایی به موضوع شرکت تعاونی پره صیادی آزادگان روستای قاجار خیل ساری ورود کرد.

خبرگزاری میزان- عباس پوریانی در جلسه حل مشکلات شرکت پره صیادی آزادگان ساری، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید و نامگذاری امسال به نام جهش تولید با مشارکت مردم، تصریح کرد: این مهم نشان از اهمیت مسئله تولید و اشتغال دارد، صید و صیادی از جمله مشاغل اصلی در برخی نقاط استان از جمله روستای قاجارخیل است و زندگی نزدیک به ۱۵۰ نفر در این روستا به آن گره خورده است.

وی ادامه داد: مرتفع ساختن مشکل این شرکت، نیازمند نگاه و توجه بیش از بیش مسئولین استانی به موضوع بیکاری و عواقب ناگوار آن برای خانواده هاست و این مساله مهم باید مد نظر ویژه مسئولین امر قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: مشکلات اعضای شرکت تعاونی پره صیادی آزادگان را مورد توجه قرار داده و حل مسائل مبتلابه را مجدانه پیگیری خواهیم کرد.

پوریانی اظهار کرد: با توجه به آغاز زمان صید، این جلسه با حضور مسئولان متولی امر برای بررسی و حل سریع مشکل تشکیل شده تا در کمترین زمان ممکن، با حل مشکلات موجود، دغدغه صیادان و خانواده‌های آن‌ها برطرف شود.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه دغدغه همیشگی ما کمک به حل مشکلات مردم است، تصریح کرد: حکم خلع ید زمین شرکت تعاونی پره صیادی آزادگان، قطعی و لازم الاجرا بود که با همکاری اعضای شرکت اجرا شد. در حال حاضر نسبت به حل مشکل و بیکاری اعضای شرکت، قاطعانه پای کار ایستاده ایم و در کنار مردم هستیم.

 جلسه ویژه بررسی مشکلات شرکت تعاونی پره صیادی آزادگان قاجارخیل در سالن جلسات دادگستری استان مازندران با حضور بابایی کارنامی نماینده حوزهٔ انتخابیهٔ ساری و میاندورود، نوبخت فرماندار ساری، مدیران منابع طبیعی و شیلات، بخشدار، هیات مدیره شرکت تعاونی و مسئولان محلی برگزار و در این جلسه مقرر شد طی این هفته نسبت به شناسایی و تعیین مکانی مناسب برای شروع فعالیت صیادان اقدام شود.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: مازندران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *