تاج: سقف بودجه قرارداد‌ها نباشد باید تا سال آینده اعلام ورشکستگی کنیم

11:50 - 09 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۰۷۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تاج: سقف بودجه قرارداد‌ها نباشد باید تا سال آینده اعلام ورشکستگی کنیم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر سقف بودجه قرارداد‌ها انجام نمی‌شد، مجبور بودیم تا سال آینده اعلام ورشکستگی کنیم.

خبرگزاری میزان - مهدی تاج درباره برخی از مسائل فوتبال کشورمان اظهاراتی داشت که گزیده‌ای از صحبت‌های او را در متن زیر می‌خوانید:

*تفاهم‌نامه‌ای با فدراسیون فوتبال عراق امضا کرده‌ایم که به نفع ماست و اردو‌های بیشتری را در آنجا برگزار می‌کنیم. آن‌ها نیز در کرمانشاه و خوزستان حضور پیدا می‌کنند. علاوه بر این، در حال امضای تفاهم‌نامه مهمی با عربستان هستیم، زیرا ما دو قدرت فوتبالی آسیا به شمار می‌آییم.

*سقف بودجه قرارداد‌ها را تعیین خواهیم کرد. اگر این کار انجام نمی‌شد، مجبور بودیم تا سال آینده اعلام ورشکستگی کنیم و بگوییم همه باشگاه‌ها زیان‌آور هستند. با این حال به دنبال ساماندهی هستیم.

*ورود بانوان را به ورزشگاه‌ها خواهیم داشت. شورای امنیت ملی خوشبختانه این موضوع را تصویب کرده و کارگروهی برای آن تعیین شده که تصمیم‌گیری درباره نحوه اجرا را بر عهده دارد. وزارت کشور، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و دو دستگاه اطلاعاتی برای چگونگی ورود بانوان برنامه‌ریزی می‌کنند. آمدن و نیامدن بانوان دیگر مطرح نیست. در ورزشگاه‌هایی مثل گل‌گهر، سپاهان، ذوب‌آهن و غدیر اهواز که مناسب است، ورزشگاه آزادی هم باید آماده شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *