رئیس‌جمهور وارد مشهد مقدس شد/روحانی: وضعیت مصوبه های سفر استانی به خراسان رضوی بررسی می شود

13:01 - 19 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۸۰۸۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور دقایقی قبل وارد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شد.
به گزارش گروه سیاسی میزان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در بدو ورود به مشهد در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این سفرآخرین وضعیت برنامه های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی استان خراسان رضوی در جلسه شورای اداری مورد بررسی قرار می گیرد تا میزان پیشرفت طرح ها و برنامه هایی که در آخرین سفر به این استان، وعده انجام آنها داده شده بود، مشخص گردد.

وی هدف از سفر به استان خراسان رضوی را تشرف به مرقد مطهر امام رضا(ع) در این ایام نورانی و بررسی شرایط استان عنوان کرد و یادآورشد : تشرف به زیارت مرقد مطهر امام هشتم(ع) برای همه مردم ایران افتخاری بزرگ است، چرا که ما هر چه داریم از لطف اهل بیت و بویژه امام رضا(ع) است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس شد.

وی در بدو ورود مورد استقبال آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان‌رضوی و جمعی دیگر از مدیران دستگا‌‌ه‌های اجرایی استان خراسان‌رضوی قرار گرفت.

 در این سفر که برای زیارت مرقد مطهر حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) صورت می‌پذیرد، رئیس جمهور همچنین آخرین وضعیت برنامه‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی استان خراسان رضوی را بررسی خواهد کرد.

برگزاری جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان با حضور حجت‌الاسلام روحانی نیز جزو برنامه‌های این سفر خواهد بود.

تعدادی از اعضای هیات دولت، حجت‌الاسلام روحانی را در این سفر همراهی خواهند کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *