ضرورت توجه به چگونگی تبلیغ و توزیع کتاب/جذابیت کتابهای مدافعان حرم برای مخاطبان
وحید خضاب نویسنده کتاب «اسرائیلی که من دیدم؛ نه صلح، نه حرف اضافه!» در گفتوگو با خبرنگار گروه فرهنگی با اشاره به شیوه فعالیت انتشاراتیها در انتخاب کتاب گفت: انتشاراتیها بر اساس نیاز سنجیهای خود اقدام به چاپ کتبی میکنند که جامعه آن را نیاز دارد و به عبارت دیگر کشش خوبی در جامعه برای آن کتاب احساس میشود. چاپ کتابهای ارزشی و یا مدافعان حرم برای مخاطب جذاب است لذا انتشاراتیها به این کتابها میپردازند.
وی پیرامون کتابهای الکترونیکی افزود: وجود کتابهای الکترونیکی و یا کتابهای صوتی میتواند تاثیر بسیاری بر توسعه کتابخوانی داشته باشد، ما باید بتوانیم مخاطبان را به کتابخوانی جذب کنیم و تعداد افرادی که با دیدن محتوا و یا کتاب مناسب حاضر به خریدن و خواندن کتاب میشوند کم نیستند،باید بر روی این افراد برنامه ریزی کرد و از پتانسیل بهره برداری کنیم تا بتوانیم فرهنگ کتاب و کتاب خوانی را ترویج کنیم، این طیف تاثیر خوبی را بر فضای کتاب و کتاب خوانی میگذارند.