جذابیت‌های بصری در ایران نقش مهمی در خرید کتاب دارند

13:53 - 06 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۶۰۴۷
یک طراح گرافیک گفت: یکی از تفاوت‌های اساسی که فضای نشر ما با کشور‌های توسعه یافته دارد این است که درصد قابل توجهی از مخاطبان کتاب در کشور‌های توسعه‌یافته با آگاهی قبلی درباره محتوای کتاب اقدام به خرید آن می‌کنند، اما برای بسیاری از مخاطبان ایرانی، جذابیت‌های بصری و متریال کتاب مهم‌تر است.

برچسب ها: اخبار ادبیات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *