انتخاب مسعود جعفری به عنوان رییس فدراسیون بین‌المللی DIMMAF

10:34 - 06 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۷۳۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
انتخاب مسعود جعفری به عنوان رییس فدراسیون بین‌المللی DIMMAF
به تازگی یک ایرانی به عنوان رییس فدراسیون بین‌المللی DIMMAF (فدراسیون بین‌المللی هنر‌های رزمی و ترکیبی چینی) معرفی شد.

خبرگزاری میزان - در حاشیه برگزاری سوپر لیگ بین‌المللی ام‌ام‌ای در گوانگ‌ژو، مسعود جعفری رییس سازمان جهانی اژد‌های سرخ، به عنوان رییس فدراسیون بین‌المللی DIMMAF (فدراسیون بین‌المللی هنر‌های رزمی و ترکیبی چینی) منصوب شد.

جعفری که سابقه‌ای طولانی در بحث تربیت مبارزان و مدیریت سازمان‌های رزمی در کارنامه دارد پس از این انتخاب اظهار داشت: آغاز به کار این فدراسیون بین‌المللی بدون شک، گام مهمی در جهت ارتقاء سطح رقابت‌ها و حضور فعال‌تر ایران و سایر کشور‌ها در عرصه رقابت‌های حرفه‌ای محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: این فدراسیون با هدف توسعه و ترویج هنر‌های رزمی ترکیبی مبتنی بر فلسفه هنر‌های رزمی شرقی و با مرکزیت چین در سطح جهانی تأسیس شده است که با برنامه‌های جامع و کاربردی، به دنبال افزایش کیفیت و کمیت مسابقات و رقابت‌های بین‌المللی حرفه‌ای هستیم.

جعفری تاکید کرد: افتخار بزرگی است که به عنوان رییس فدراسیون بین‌المللی DIMMAF منصوب شده‌ام. امیدوارم بتوانم با تلاش و پشتکار خود، این فدراسیون را به یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین سازمان‌های رزمی در جهان مبدل کنم تا فرصتی برای مبارزان سراسر دنیا فراهم شود تا بتوانند در سطحی بالاتر از قبل رقابت کنند‌

رییس جدید DIMMAF در پایان یادآور شد: بی تردید، علاقمندان هنر‌های رزمی، فصل جدیدی از فعالیت‌های این فدراسیون را شاهد خواهند بود. این مژده را می‌دهم که مسابقات حرفه‌ای DIMMAF در کشور چین آغاز شده و به زودی در سایر کشور‌ها نیز به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *