رئیس کل دادگستری فارس: نتیجه حمایت از مجموعه انتظامی، افزایش امنیت و آرامش جامعه است

9:35 - 02 آبان 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۹۸۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری فارس: نتیجه حمایت از مجموعه انتظامی، افزایش امنیت و آرامش جامعه است
رئیس کل دادگستری استان فارس با تاکید بر حمایت و پشتیبانی‌های لازم از مجموعه انتظامی، گفت: نتیجه حمایت از مجموعه انتظامی، امنیت و آرامش جامعه است.

خبرگزاری میزان- در اولین دیدار رئیس کل دادگستری فارس و فرمانده انتظامی استان بر تحکیم و تقویت همکاری‌های متقابل دو مجموعه قضایی و انتظامی استان تاکید شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با تاکید بر حمایت و پشتیبانی‌های لازم از مجموعه انتظامی، گفت: نتیجه حمایت از مجموعه انتظامی، امنیت و آرامش جامعه است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید صدرالله رجایی نسب در دیدار فرمانده انتظامی استان و جمعی از معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی اظهار کرد: رابطه مجموعه قضایی و انتظامی، رابطه‌ای دوطرفه است و باید به مانند گذشته تعامل و همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند.

وی افزود: مجموعه انتظامی خط مقدم و در میدان و در بطن جامعه حضور دارد و اگر پشتیبانی لازم از این مجموعه صورت نگیرد، بسیاری از اقدامات در عمل با مشکل روبرو می‌شود.

رئیس کل دادگستری فارس با تأکید بر حمایت و پشتیبانی‌های لازم از مجموعه انتظامی، گفت: نتیجه و خروجی حمایت از مجموعه انتظامی، امنیت و آرامش جامعه است و این مقوله باید در اولویت قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رجایی نسب با اشاره به اینکه مجموعه قضایی و انتظامی از یک خانواده و به عنوان متولیان اجرای قانون و توسعه عدالت و برخورد با فساد هستند، گفت: باید در این راستا با هم همفکر باشیم و با تبادل نظر و ارائه راهکار‌های لازم اقدامات را پیش برده و ضعف‌های احتمالی را شناسایی و مرتفع کنیم.

وی برقراری عدالت در جامعه را از اهداف مشترک تشکیل دو مجموعه قضایی و انتظامی عنوان کرد و افزود: کار این دو مجموعه بسیار سخت است و باید با نهایت دقت و مراقبت در جامعه انجام گیرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در پایان ضمن تقدیر از فرمانده انتظامی استان و کارکنان زیر مجموعه، تصریح کرد: سردار حبیبی به عنوان سرداری مقتدر و پیشگام در انجام مأموریت‌های مختلف شناخته می‌شود که حضور وی و کارکنان انتظامی مایه دلگرمی برای آحاد جامعه است.

در ابتدای این دیدار، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تبریک انتصاب بجا و شایسته حجت‌الاسلام والمسلمین رجایی نسب به عنوان رئیس کل دادگستری فارس، بر لزوم تعامل و هماهنگی‌های بیش از پیش دو مجموعه قضایی و انتظامی و همچنین برگزاری نشست‌های تعاملی و دوجانبه تأکید کرد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: فارس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *