رئیس جدید حوزه قضایی انزل استان آذربایجان غربی معرفی شد

16:12 - 01 آبان 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۸۹۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس جدید حوزه قضایی انزل استان آذربایجان غربی معرفی شد
آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید حوزه قضایی بخش انزل استان آذربایجان غربی برگزار شد.

خبرگزاری میزان- با حضور عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از معاونین قضایی استانی و مسئولان اجرایی، نظامی و انتظامی بخش انزل، آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید این حوزه قضایی برگزار شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این مراسم گفت: حوزه قضایی انزل از مهمترین حوزه‌های قضایی استان است که سابقه تاریخی دیرینه دارد و خدمت به مردم عزیز و شریف این منطقه وظیفه دستگاه قضایی است.

عتباتی با اشاره به کاهش موجودی این حوزه به ۱۵۹ فقره پرونده این امر را حاصل تلاش‌های مجموعه قضایی انزل و هماهنگی و هم افزایی سایر مجموعه‌ها دانست که پای کار هستند و دست دستگاه قضایی را گرفتند.

رئیس کل دادگستری استان به رئیس جدید دادگاه بخش انزل تاکید کرد: اجرای حق و عدالت و صیانت از حقوق عامه را در دستور کار خود قرار دهد و با تقویت ارتباط با سایر مجموعه‌ها نگاه ویژه‌ای به امر مهم پیشگیری با استفاده از ظرفیت‌های بسیار خوب منطقه داشته باشند.

از دیگر تاکیدات رئیس کل دادگستری استان تقویت ارتباط با مجموعه مدیریت دادگستری استان، صلح و سازش دعاوی، ارتباط بی واسطه با مردم به منظور اطلاع از مشکلات آنان و تدبیر برای رفع آن‌ها در راستای افزایش سرمایه‌های اجتماعی بود.

در ابتدای این آیین قره باغلو رئیس سابق دادگاه بخش انزل ضمن خوشامدگویی گزارشی از عملکرد خود در زمان تصدی بیان کرد از جمله دستیابی صد در صدی به اهداف برنامه عملیاتی طی ۴ سال متوالی و کاهش بیش از نصف موجودی‌ها بود که نتیجه آن تسریع در رسیدگی‌ها و نبود پرونده‌های مسن و معوق و کسب رتبه برتر استان در اتقان آرا است.

لازم به ذکر است در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های قرباغلو رئیس سابق حوزه قضایی انزل، با اهدای حکم احمدعلی خادم عرباغی توسط رئیس کل دادگستری استان وی به عنوان رئیس جدید این حوزه قضایی معرفی شد و این آیین با ارائه برنامه‌های خادم عرباغی به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *