دیدار رئیس و شورای معاونان کمیته امداد با مشاور و دستیار رهبر انقلاب

15:57 - 30 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۶۹۶
دیدار رئیس و شورای معاونان کمیته امداد با مشاور و دستیار رهبر انقلاب
رئیس و اعضای شورای معاونان کمیته امداد امام خمینی (ره) با مشاور و دستیار مقام معظم رهبری دیدار کردند.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رئیس و اعضای شورای معاونان کمیته امداد امام خمینی (ره) با محمد مخبر مشاور و دستیار مقام معظم رهبری دیدار کردند.

در این جلسه که امروز دوشنبه برگزار شد، معاونان حوزه‌های تخصصی کمیته امداد هر یک گزارش‌های جداگانه‌ای را درباره حوزه‌های مربوطه و ماموریت‌های کمیته امداد ارائه کردند.

همچنین مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در سخنانی از حمایت‌های محمد مخبر از کمیته امداد در مقطع مسئولیت در دولت سیزدهم به عنوان معاون اول و نیز پس از شهادت آیت‌الله رئیسی به عنوان سرپرست ریاست جمهوری، تقدیر و تشکر کرد.

محمد مخبر، مشاور و دستیار مقام معظم رهبری در این جلسه با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات کمیته امداد در جهت خدمت‌رسانی به اقشار تحت حمایت، ماموریت و مسئولیت این نهاد را در مسیر برقراری عدالت، جایگاهی رفیع و ممتاز ارزیابی کرد.

مخبر، حفظ عزت و منزلت افراد تحت پوشش را از موفقیت‌های ناشی از تدابیر مناسب مدیریت کمیته امداد برشمرد و گفت: توجه به حوزه اشتغال از مهم‌ترین دستاورد‌های کمیته امداد بوده که بر اساس گزارش‌های منتشر شده، کمترین انحراف و بیشترین بازدهی را داشته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، توجه تمام دستگاه‌ها از جمله کمیته امداد را به حوزه فناوری، هوشمندسازی و هوش مصنوعی، ضروری خواند و افزود: باید در ارائه خدمات و تعامل با جامعه هدف باید از تمام روش‌های نوین و تکنولوژی‌های روز بهره برد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *