هیئت ارزیابی مرکز حل اختلاف کشور از معاونت حل اختلاف خراسان جنوبی و شورا‌های حل اختلاف بازدید کرد

13:32 - 28 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۲۶۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
هیئت ارزیابی مرکز حل اختلاف کشور از معاونت حل اختلاف خراسان جنوبی و شورا‌های حل اختلاف بازدید کرد
هیئت ارزیابی مرکز حل اختلاف کشور به منظور بررسی مدل تعالی سال ۱۴۰۲ شورا‌های حل اختلاف استان خراسان جنوبی به این استان سفر کردند.

خبرگزاری میزان - هیئت ارزیابی مرکز حل اختلاف کشور که به منظور بررسی مدل تعالی سال ۱۴۰۲ شورا‌های حل اختلاف استان خراسان جنوبی به این استان سفر کرده بود در ابتدا با رئیس کل دادگستری استان دیدار کرد.

در این دیدار رئیس کل دادگستری ضمن خوشامد گویی به هیئت ارزیابی مرکز حل اختلاف کشور، گفت: چالش کمبود فضا و نیروی انسانی از دغدغه‌های مهم جهت راه اندازی محاکم صلح است که با این وجود خراسان جنوبی از نخستین استان‌هایی است که تمامی محاکم صلح آن راه اندازی شده است.

رفسنجانی، مستشار قضایی مرکز حل اختلاف کشور گفت: اقدامات لازم جهت تامین نیروی انسانی در مرکز درحال انجام است و امیدواریم بزودی مشکل کمبود نیروی انسانی برطرف شود.

رفسنجانی بیان کرد: استان‌های محدودی جهت بررسی مدل تعالی سال ۱۴۰۲ شورا‌های حل اختلاف انتخاب شده اند که خراسان جنوبی نیز به سبب اقدامات شایسته یکی از این استان‌ها است.

بازدید از مجتمع شورای حل اختلاف و دادگاه صلح به منظور بررسی روند کار، بازدید از شعبه صلحیاری ویژه اهل سنت و بازدید از ستاد معاونت حل اختلاف استان ازدیگر برنامه‌های سفر دو روزه این هیئت به خراسان جنوبی بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *