جلسه دادرسی علنی برخط در شعبه اول دادگاه صلح دادگستری شهرستان نهبندان برگزار شد

14:25 - 29 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۴۸۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
جلسه دادرسی علنی برخط در شعبه اول دادگاه صلح دادگستری شهرستان نهبندان برگزار شد
جلسه دادرسی علنی برخط در شعبه اول دادگاه صلح دادگستری شهرستان نهبندان استان خراسان جنوبی با موضوع مطالبه خسارت ناشی از آسیب به کابل‌های برق برگزار شد.

خبرگزاری میزان-جلسه دادرسی با موضوع مطالبه خسارت ناشی از آسیب به کابل‌های برق به صورت علنی و برخط توسط حجت‌الاسلام والمسلمین معاونی، دادرس دادگاه صلح دادگستری شهرستان نهبندان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی رئیس مرکز حل اختلاف کشور به صورت برخط در این جلسه حضور یافته و روند برگزاری این دادگاه را مورد ارزیابی قرار داد.

دادگستری استان خراسان جنوبی در راستای سیاست‌های کلان قوه قضاییه جهت توسعه استفاده از فناوری‌های نوین به ویژه دادرسی الکترونیک اقدام متنوعی انجام داده و توانسته است پیشرو در برگزاری دادگاه‌های صلح بصورت علنی برخط در کشور باشد.

لازم به ذکر است این دادگستری از زمان راه اندازی دادگاه‌های صلح تاکنون اقدام به برگزاری ۲۹ دادگاه علنی برخط در سراسر حوزه‌های قضایی استان برای کلیه اقشار مردم اعم از کسبه، کارمندان، دانشجویان، اساتید، صاحب نظران امر در سراسر کشور نموده است.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی در پایان جلسه دادگاه علنی از مسئولین دادگستری خراسان جنوبی برای برگزاری دادگاه علنی برخط تقدیر و رهنمود‌هایی را ارائه داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *