رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی: تامین امنیت و سلامت زائران غیرقابل تخطی و عدول است

16:50 - 25 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۸۸۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی: تامین امنیت و سلامت زائران غیرقابل تخطی و عدول است
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: تامین سلامت و امنیت زائران یکی از مهمترین مسائلی است که باید همیشه مورد توجه قرار گیرد.

خبرگزاری میزان- مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی و هیئت همراه با رئیس کل دادگستری استان بازدید کردند.

محمدجعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، اظهار کرد: تامین سلامت و امنیت زائران از مهمترین مسائلی است که باید همیشه مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: ارزان بودن سفر‌های زیارتی نیز از زمره دغدغه‌های زائران محسوب می‌شود که توجه به آن ضروری به نظر می‌رسد.

عبدالهی در رابطه با کاروان‌های آزادبر در استان بیان داشت: لازم است همکاری‌های لازم توسط نهاد‌های دخیل در موضوع انجام شود و با جلسه‌ای که توسط حج و زیارت استان تشکیل می‌شود تصمیم مقتضی گرفته شود.

وی گفت: دادگستری خراسان جنوبی همکاری لازم با مدیریت حج و زیارت استان خواهد داشت و با خاطیان مطابق با قانون برخورد خواهد شد.

حسین دستگردی مدیر کل حج و زیارت استان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سازمان حج و زیارت خراسان جنوبی، گفت: بعضی از کاروان‌های زیارتی زیر نظر سازمان حج و زیارت استان نیستند و به صورت آزاد اقدام به اعزام کاروان می‌کنند و به این دلیل نظارت کافی درخصوص آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

وی هدف از انجام زیارت را ایجاد تحول در شخص و تقویت فرهنگ معنوی جامعه دانست و بیان کرد: نهایت تلاش خود را جهت برطرف شدن مشکلات موجود انجام می‌دهیم تا مطلوبترین خدمات به زائران ارائه شود.

دستگردی در پایان از همکاری دادگستری استان با سازمان حج و زیارت خراسان جنوبی تشکر کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *