اجرای یکصد و پنجاه و یکمین ویژه برنامه‌های فرهنگسرای منتظر در دانشگاه تهران

15:18 - 25 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۸۷۱
اجرای یکصد و پنجاه و یکمین ویژه برنامه‌های فرهنگسرای منتظر در دانشگاه تهران
برنامه‌های ایستگاهی فرهنگسرای منتظر با موضوع جبهه مقاومت، جمعه ۲۷ مهر ماه سال‌جاری ساعت ۱۰:۳۰ در دانشگاه تهران توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهارده با مشارکت معاونت اجتماعی شهرداری منطقه اجرا می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۴ با همکاری معاونت اجتماعی شهرداری منطقه برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و خدماتی را در قالب فرهنگسرای منتظر با موضوع "جبهه مقاومت"، در ضلع شرقی محل برپایی نماز جمعه تهران برگزار می‌کند.

براساس این خبر، مسابقه بازی‌های رومیزی شامل دوز بازی، آشنایی با اشکال هندسی، منچ، بازی‌های رومیزی، مار و پله زمینی، دارت ملاحظه تصاویر سه بعدی اماکن دیدنی شهر تهران، مسابقه چیدمان پازل تصویر حضرت امام خمینی (ره) و اجرای گروه سرود دختران از جمله برنامه‌های فرهنگی فرهنگسرای منتظر است.

این خبر می‌افزاید: نقاشی صورت کودکان، مسابقه نقاشی ویژه رده سنی خردسالان با موضوع فلسطین و جبهه مقاومت، مسابقه مار و پله با موضوع فضائل اخلاقی، ایستگاه "قرآن بخوانید؛ هدیه بگیرید" اینفو گرافی فلسطین، توزیع بادکنک و پرچم کاغذی حزب الله برنامه‌هایی هستند که در بخش‌های آقایان و خانم‌ها برای کودکان تدارک دیده شده است.

این خبر ادامه می‌دهد: همچنین برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و ترغیب به مطالعه نیز علاوه بر نمایشگاه کتاب در گردش که نمازگزاران می‌توانند کتابی را با خود برده و پس از مطالعه در اختیار دیگران قرار دهند، از نمازگزاران برای عضویت رایگان در کتابخانه‌ها نیز ثبت نام می‌شود.

همچنین با همکاری گروه‌های جهادی علاوه بر برپایی ایستگاه سلامت و طب سنتی، تست فشار خون نمازگزاران، خدمات غربالگری و تعیین اکسیژن خون و خدمات جهادی واکس نیز ارائه می‌شود.

بعلاوه در حوزه فعالیت‌های ورزشی نیز علاوه بر فوتبال با استقرار میز پینگ پنگ، نوجوانان و کودکان می‌توانند در فعالیت‌های ورزشی و همچنین مسابقه فوتبال دستی شرکت کنند.

فرهنگسرای منتظر، مجموعه فعالیت‌های فرهنگی هنری، ورزشی و خدماتی و برنامه‌های مناسبتی است که هر هفته از مهر ماه ۱۴۰۰ به همت مناطق و مراکز تابعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در اطراف محل برپایی نماز جمعه تهران اجرا می‌شود و دبیرخانه فرهنگسرای منتظر نیز در فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار شماره ۲۴ فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *