توضیح سخنگوی دستگاه قضا درباره آخرین وضعیت پرونده تتلو

15:19 - 22 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۲۶۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
توضیح سخنگوی دستگاه قضا درباره آخرین وضعیت پرونده تتلو
اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه، امروز یکشنبه (۲۲ مهر ماه) آخرین وضعیت پرونده امیر حسین مقصودلو ملقب به تتلو را تشریح کرد.

خبرگزاری میزان - اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه، امروز یکشنبه (۲۲ مهر ماه) درباره آخرین وضعیت پرونده امیر حسین مقصودلو ملقب به تتلو اظهار کرد: در خصوص نام برده ۲ پرونده مطرح است؛ یک پرونده به اتهام توهین به مقدسات داشت به تحمل ۵ سال حبس تعزیری با عنوان مجازات اصلی محکوم شد که با اعلام فرجام‌خواهی پرونده در تیر ماه به دیوان عالی کشور ارسال شده و هم اکنون در دیوان مفتوح رسیدگی است. 

وی افزود: پرونده دیگر این متهم به اتهام تشویق به فساد و فحشا بود که به تحمل ۱۰ سال حبس محکوم شد و در دادگاه تجدید نظر رای بدوی عیناً تایید شد. هم اکنون جهت اجرای حکم پرونده به اجرای احکام ارسال شده است. 

جهانگیر بیان کرد: نام برده در حال حاضر در زندان حضور دارد و شایعاتی در خصوص اعطای تسهیلات به این متهم در زندان صحت ندارد و زندان نه تنها تسهیلاتی را خلاف قانون به نامبرده نداده و از آن بهره‌مند نشده است بلکه به دلیل برخی رفتارهای خلاف قانون و مقرراتی که در زندان داشته مشمول تنبیهات انضباطی نیز شده است. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *