صالحی: هرگونه تصمیم درباره موسیقی رپ بر عهده معاونت هنری است/ معاونت های وزارت ارشاد پشت دروازه‌های تاییدصلاحیت

13:45 - 25 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۸۲۷
صالحی: هرگونه تصمیم درباره موسیقی رپ بر عهده معاونت هنری است/ معاونت های وزارت ارشاد پشت دروازه‌های تاییدصلاحیت
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن اشاره بر طولانی شدن زمان انتصاب و استعلام معاونت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ هرگونه تصمیم در زمینه موسیقی رپ را منوط به استقرار معاونت هنری دانست.

خبرگزاری میزان -  سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد در جهت قانونمند کردن موسیقی رپ گفت: هنوز معاونت هنری به درستی مستقر نشده است و پس از استقرار شورای عالی هنر در این زمینه به بحث و گفتگو‌های خواهند پرداخت و تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کنند.

وی در پاسخ به خبرنگار میزان درباره تعیین زمان مشخص برای استقرار معاونت‌ها اعلام کرد: مسیر انتصاب‌ها و استعلام مسئولان در معاونت‌ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید مراحل سه‌گانه را پشت سر بگذارد و این مسیر در حال طی شدن است. اگرچه این زمان کمی طول کشیده و بررسی‌های این کمیته نیز زمان بر است، اما باید مراحل اداری بر طبق قانون طی شود و تا پایان مهرماه معاونت‌ها قطعاً اعلام خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد سند توسعه اجرایی تئاتر اظهار کرد: هر سند‌ و آیین‌نامه‌ای، برای اجرای شدن به سند نیاز دارد و در صورت تایید به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی در مورد هنرمندان ممنوع الکار بیان کرد: جرایم در نظر گرفته تنوع بسیاری دارد. اما تک تک این موارد در دوره جدید فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *