اکران «آخرین عاشقانه» از فردا آغاز می‌شود

10:35 - 22 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۱۷۳
اکران «آخرین عاشقانه» از فردا آغاز می‌شود
فیلم سینمایی «آخرین عاشقانه» از فردا (۲۳ مهرماه) به نمایش درمی‌آید.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام مشاور رسانه‌ای فیلم، مراسم رونمایی و افتتاحیه فیلم سینمایی «آخرین عاشقانه» به نویسندگی و کارگردانی عسل جوانمردی و تهیه‌کنندگی مهدی کارآمد تبریزی روز دوشنبه (۲۳ مهر ماه ۱۴۰۳) ساعت ۱۷ در پردیس سینمایی چهارسو در گروه سینمای هنر و تجربه برگزار می‌شود. در آستانه اکران از پوستر این فیلم نیز رونمایی شد.

داستان این فیلم درباره حوری دختری میانسال و نابیناست که در روستایی به تنهایی زندگی می‌کند و در پی ادا کردن نذر قدیمی‌اش است. نذر او بخاطر بازگشت نامزدش است که از زمان جنگ تحمیلی مفقودالاثر شده. حوری بعد از گذشت ۳۳ سال هم‌چنان امید به بازگشت او دارد….

سید ناصر جلالی، حوریه خسروی، نیلوفر پورمهدی، رها الوندی، زهرا محمدی و (با هنرمندی) آتش تقی‌پور بازیگران «آخرین عاشقانه» هستند.

عسل جوانمردی علاوه بر کارگردانی فیلم بلند «آخرین عاشقانه»، فیلم‌های کوتاه «کاج قرمز»، «کاش چشم دل ببیند»، «مامان پر»، «ردپای خدا»، «در امتداد بودن» و... را ساخته است که در جشنواره‌های مختلف به نمایش درآمده‌اند.

مهدی کارآمد تبریزی تهیه‌کننده «آخرین عاشقانه» نیز پیش از این فیلم «گل مهربونی» و «دهت عمو» و... را تهیه کرده و همچنین به عنوان مجری طرح و مدیر تولید نیز در سینما مشغول فعالیت است.

«آخرین عاشقانه» که به طور کامل در بخش خصوصی تولید شده، در تابستان و پاییز سال ۱۴۰۱ مقابل دوربین رفته است. این فیلم تاکنون در جشنواره‌های مختلف داخلی و بین‌المللی حضور داشته و توانسته جایزه بهترین فیلم و کارگردانی را از جشنواره بین‌المللی ایثار دریافت کند.

این فیلم همچنین در پلتفرم هاشور نیز به‌طور همزمان اکران آنلاین می‌شود.

دیگر عوامل اصلی «آخرین عاشقانه» عبارت هستند از: مجری طرح: سید ناصر جلالی، مدیر فیلمبرداری: منصور عبدرضایی، صدابردار: علیرضا پاک‌نهاد، جانشین تهیه‌کننده: بیکران جنابیان، طراح گریم: نیلوفر پورمهدی، طراح صحنه و لباس: اکرم جوانمردی، عکاس: لیلا دبیر.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *