«۶۰ دقیقه» با شبکه تهران

10:52 - 18 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۵۶۴
«۶۰ دقیقه» با شبکه تهران
فیلم سینمایی «۶۰ دقیقه» با گویندگی ۲۱ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی و رسانه‌های نوین معاونت سیما؛ فیلم سینمایی «۶۰ دقیقه» محصول آلمان در گونه اکشن، درام و ورزشی در سال ۲۰۲۴ قرار است از شبکه تهران سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی بهمن هاشمی و صدابردار آن سعید عابدی است. مهرخ افضلی، رضا الماسی، دانیال الیاسی، کریم بیانی، فریناز ثریا، علی جلیلی باله، ارسلان جولایی، مونا خجسته، زویا خلیل آذر، آرزو روشناس، حسین سرآبادانی، شایان شامبیاتی، ابوالفضل شاه بهرامی، خشایار شمشیرگران، امیرمحمد صمصامی، مهسا عرفانی، فاطمه غزنوی، نرگس فولادوند، کسری کیانی، اسفندیار مهرتاش و بهمن هاشمی صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.

فیلم داستان پدری به نام «اوکتا» را روایت می‌کند که بی‌خیال مسابقه‌ی ورزشی مهم خود می‌شود تا در عرض یک ساعت خودش را به دخترش برساند. گروه‌های مافیایی که روی مسابقه‌ی او شرط بندی کرده‌اند، نمی‌خواهند بگذارند این اتفاق بیفتد. پدر نمونه در نهایت در جشن تولد دخترش حاضر می‌شود و عطای مسابقه را به لقایش می‌بخشد.

فیلم موضوع ورزشی جذاب و جالبی دارد و هیجان انگیز و سرگرم‌کننده بوده و کیفیت بصری آن نیز چشمگیر است. قهرمان فیلم نیز از یک انگیزه‌ی پست (مسابقه‌ی ورزشی به خاطر پول) به سراغ یک انگیزه‌ی متعالی (پدر خوبی بودن) می‌رود و در این مسیر از احدالناسی نیز ترسی ندارد که باعث می‌شود بیننده به او به چشم یک پدر قهرمان (قهرمان راستین) نگاه کند و تا آخر ماجراهایش برای رسیدن به تولد دخترش با او همراه شود.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی تهران، برای مخاطبان پخش شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *