گفت‌وگو|

صادقیان: برای رسیدن به مقام نخست هفته اول لیگ برتر تکواندو با حریفان آماده‌ای روبرو شدم

10:10 - 22 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۱۶۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
صادقیان: برای رسیدن به مقام نخست هفته اول لیگ برتر تکواندو با حریفان آماده‌ای روبرو شدم
تکواندوکار تیم پالایش نفت آبادان گفت: سنگین وزن‌های خوبی در لیگ حضور دارند و رسیدن به پیروزی و کسب مدال در این اوزان سخت و دشوار است.

امیررضا صادقیان در گفت‌وگو با میزان، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید خدا را شکر کنم که در هفته اول موفق شدم به مدال طلا رسیده و امتیازات کامل این وزن را برای تیم نفت آبادان کسب کنم. واقعا روز سختی بود و رقابت‌های بسیار سنگین و با کیفیتی را شاهد بودیم. من با وجود استراحت در دور نخست، چهار مبارزه سنگین داشتم و حریف مبارزه پایانی‌ام هم یک نوجوان با آتیه بود.

وی در مورد شرایط تیم نفت گفت: نسبت به فصل گذشته برخی نفرات تیم جدا شده‌اند، ولی تکواندوکاران خوبی در ترکیب تیم حضور دارند که هفته به هفته بهتر خواهند شد. تیم مل روند صعودی دارد و ان شالله که بتوانیم در هفته دوم فاصله خود را با تیم‌های دوم و سوم کاهش دهیم. 

تکواندوکار تیم نفت آبادان ادامه داد: رقابت‌های لیگ برتر با حضور بهترین‌های ایران برگزار می‌شود، غیر از یکی دو تکواندوکار، سایر تکواندوکاران عنوان دار و شاخص و ملی‌پوشان در لیگ حضور دارند. این موضوع در سنگین وزن و به خصوص وزن ششم یا همان ۸۰- کیلوگرم کمی دشوار است. اغلب نفرات حاضر مدعی اصلی رسیدن به ترکیب تیم ملی هستند و رسیدن به پیروزی و کسب سکو کار دشواری است. 

صادقیان در پایان گفت: مهمترین برنامه پیش روی تیم ملی مسابقات جهانی چین است و همه تکواندوکاران حضور در این میدان را هدف قرار داده‌اند. لیگ هم می‌تواند یکی از مراحل خوب آماده‌سازی برای ملی‌پوشان باشد، بخصوص آنکه زیر ذره بین مسئولان فدراسیون است و این موضوع انگیزه تکواندوکاران را برای تلاش بیشتر و ارائه مبارزه‌ای بهتر بالا برده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *