۵۵ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به زندانیان آزاد شده قزوینی اعطا شد

14:59 - 18 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۶۴۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۵۵ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به زندانیان آزاد شده قزوینی اعطا شد
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قزوین از پرداخت ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به زندانیان آزاده شده استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد و گفت: ۴۸ میلیارد ریال تسهیلات نیز برای اشتغال خانواده‌های واجد شرایط زندانیان پرداخت شده است.

خبرگزاری میزان- فرهاد بهرامی در ششمین کمیته اشتغال مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت پس از خروج، اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به زندانیان آزادشده اختصاص داده شده است.

وی افزود: در ۶ ماهه اول سالجاری پرونده ۱۵۰ نفراز زندانیان در جلسات کمیته اشتغال مورد بررسی قرار گرفته و ۳۷ نفر از واجدین شرایط، برای دریافت تسهیلات خوداشتغالی به بانک‌های عامل تجارت وصادرات معرفی شده‌اند.

مدیرکل زندان‌هلی استان قزوین بیان کرد: زندانیان آزاد شده با دریافت تسهیلات ویژه در بخش‌های مختلف از جمله خدمات، کشاورزی، دامداری وتولیدی، اشتغالزایی کرده و با تامین معیشت و کسب روزی حلال، زمینه زندگی سالم برای آن‌ها فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: در سالجاری ارائه تسهیلات اشتغالزایی برای خانواده زندانیان نیز فراهم شده و مبلغ ۴۸ میلیارد ریال به ۳۲ نفر از خانواده‌های واجد شرایط تخصیص داده شده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قزوین درپایان از مساعدت معاونت اقتصادی استانداری و اداره کل اقتصاد و دارایی استان در افزایش اعتبار سالجاری نسبت به سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *