مسئولان قضایی استان قزوین در نیمه نخست سال جاری با بیش از ۱۵ هزار نفر ملاقات کردند

9:36 - 17 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۳۱۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی استان قزوین در نیمه نخست سال جاری با بیش از ۱۵ هزار نفر ملاقات کردند
سرپرست امور ارتباطات مردمی دادگستری کل استان قزوین با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات مردمی توسط مسئولان قضایی استان صورت گرفته است، از برگزاری ۴۳ میز خدمت قضایی در این مدت خبر داد.

خبرگزاری میزان- حمید بابایی اظهار کرد: در راستای صیانت از حقوق عامه و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی، در نیمه نخست سال جاری ۱۵ هزار و ۵۲۶ مورد ملاقات مستقیم و بدون واسطه با مردم جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها، به صورت چهره به چهره در استان قزوین برگزار شده است.

وی ادامه داد: از ۱۵ هزار و ۵۲۶ درخواست ثبت شده در این ملاقات ها، ۷ هزار و ۶۹۳ درخواست منتهی به نتیجه،۴ هزار و ۹۴۵ درخواست منجر به ارشاد، یک هزار و ۱۱۴ درخواست در دست اقدام و بررسی قرار داشته و یک هزار و ۷۷۴ درخواست نیز بعد از بررسی بایگانی شده است.

معاون قضایی رئیس کل و سرپرست امور ارتباطات مردمی دادگستری استان قزوین در ادامه تصریح کرد: در نیمه نخست سال جاری ۴۳ میز خدمت جهت پاسخگویی به مشکلات قضایی مردم عمدتا در دادگستری و حوزه‌های قضایی، مساجد و میعادگاه‌های نماز جمعه سطح استان برگزار شده است.

بابایی افزود: در این میز خدمت‌ها مراجعین مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی خود را که غالباً به صورت پرونده در حوزه‌های مختلف قضایی مطرح است را با مسئولان قضایی استان در میان گذاشته‌اند.

سرپرست امور ارتباطات مردمی دادگستری کل استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان محترم می‌توانند با مراجعه به "سامانه سامع" (درگاه یکپارچه ارتباط مردمی قوه قضاییه) به نشانی اینترنتی www.same.eadl.ir درخواست‌های خود را در حوزه اطاله دادرسی، انتقاد به فرآیند دادرسی، انتقاد به نحوه اجرای آراء، درخواست ملاقات حضوری، انتقاد به رفتار و عملکرد و... ثبت کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *