ماشاریپوف: می‌دانیم بازی سختی مقابل ایران داریم/ همه می‌دانند بازیکنان چرا به لیگ‌های عربی می‌روند

10:18 - 18 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۵۵۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ماشاریپوف: می‌دانیم بازی سختی مقابل ایران داریم/ همه می‌دانند بازیکنان چرا به لیگ‌های عربی می‌روند
بازیکن تیم ملی فوتبال ازبکستان گفت: می‌دانیم که بازی سختی مقابل ایران داریم، اما کاملاً آماده هستیم.

خبرگزاری میزان - جلال‌الدین ماشاریپوف در نشست خبری قبل از بازی با ایران اظهار داشت: می‌دانم بازی سختی است و به خوبی حریف را می‌شناسیم و بازیکنان ما کاملا آماده بازی فردا هستند. می‌دانم بازیکنان حریف تجربه بین المللی دارند. فردا تلاش می‌کنیم هواداران را خوشحال کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مقابل ایران قرار است، هجومی بازی کنید یا محتاط باشید، گفت: بهتر است در مورد تاکتیک صحبت نکنیم، چون خبرنگاران ایرانی اینجا هستند.

ماشاریپوف درباره حضور اورونوف هم عنوان داشت: او کاملاً برای بازی مقابل ایران آماده است.

بازیکن تیم ملی فوتبال ازبکستان درباره مقایسه کیفیت بازیکنان ایران و ازبکستان و حضور لژیونر‌های ایران در لیگ امارات، گفت: می‌دانم ایران بازیکنان باکیفیتی دارد و بسیاری از آن‌ها در امارات بازی می‌کنند، اما هنوز کیفیت بالایی دارند. می‌دانم سه بازیکن ایران در یک تیم باشگاهی امارات به میدان می‌روند و کنار هم کار راحتی در تیم ملی دارند.

وی با اشاره به حضور پُرتعداد بازیکنان ایرانی در لیگ امارات اظهار داشت: همه می‌دانند بازیکنان چرا به لیگ کشور‌های عربی می‌روند. این مسئله به خاطر دلایل فوتبالی نیست و شاید بیشتر به خاطر درآمد‌ها باشد. اگر ازبکستان را با سایر کشور‌های آسیایی مقایسه کنیم، به نظرم بازیکنان خوب و باکیفیتی در اختیار داریم.

ماشاریپوف در پاسخ به این پرسش که آیا استفاده از توانایی انفرادی ازبک‌ها برای غلبه بر ایران کفایت می‌کند یا خیر، خاطرنشان کرد: دو برد قبلی ما فقط بر اساس کار انفرادی بازیکنان رقم نخورد. گل من به کره شمالی حاصل کار فردی نبود؛ بلکه پاس‌کاری را از دفاع آغاز کردیم. کار‌های گروهی را در تمرینات تمرین می‌کنیم و با درک خوبی که نسبت به هم داریم، امیدوارم با بازی تیمی به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *