رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان: نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضایی است

9:46 - 15 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۸۹۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان: نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضایی است
رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت: هر چه در نظام وجود دارد به برکت خون شهدا و ایثارگری ایثارگران است و باید این فرهنگ شهادت و ایثار را در جامعه نهادینه کنیم؛ زیرا دشمن درصدد است این روحیه را تضعیف کند.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی راد رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان در دیدار با فرمانده انتظامی که بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی صبح امروز در دفتر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد؛گفت: نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضایی است.

وی با بیان اینکه همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در کاهش جرائم بسیار موثر خواهد بود، اظهار داشت؛ باید با افرادی که نظم عمومی را برهم می‌زنند برخورد قاطع، بازدارنده و عبرت آموز صورت گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد افزود:هر چه در نظام وجود دارد به برکت خون شهدا و ایثارگری ایثارگران است و باید این فرهنگ شهادت و ایثار را در جامعه نهادینه کنیم؛ زیرا دشمن درصدد است این روحیه را تضعیف کند.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان در پایان ضمن تبریک هفته نیرو‌ی انتظامی به فرماندهان و ماموران فراجا از مجاهدت‌ها و زحمات آنان قدردانی کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *