رئیس کل دادگستری خوزستان در منزل قضات و کارکنان رزمنده حضور یافت

11:01 - 07 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۳۶۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خوزستان در منزل قضات و کارکنان رزمنده حضور یافت
همزمان با هفته دفاع مقدس رئیس کل دادگستری خوزستان در منزل قضات و کارکنان رزمنده حضور یافت و از آن‌ها قدردانی کرد.

خبرگزاری میزان- علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان و جمعی از معاونین خود با حضور در منزل تعدادی از قضات رزمنده هشت سال دفاع مقدس، این هفته را گرامی داشتند.

علی دهقانی در این دیدار‌ها گفت: دوران دفاع مقدس مقطعی نورانی از تاریخ ایران اسلامی است که ایثار همراه با معنویت، دینداری، شجاع، حکمت و تدبیر را در خود داشت و این هفته فرصتی برای گرامی‌داشت مجاهدات‌های ایثارگران است که جان و مال خود را نثار وطن و نظام جمهوری اسلامی کردند.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های این دوران، حضور آگاهانه و داوطلبانه همراه با خلوص نیت رزمندگان در جبهه‌های جنگ بود و این ویژگی در همه اقشار مختلف حاضر در جبهه‌ها اعم از پزشکان، معلمین، کاسبین، کارمندان و ... وجو داشت که موجب خلق حماسه و تقدس این دوران شد.

دهقانی ادامه داد: همچنین ایستادگی و مقاومت مرزنشینانی که آماج حملات دشمن قرار داشتند، همه موجب ایجاد فرهنگی شد که امروز در همه شئون جامعه ساری و جاری است.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: به واسطه همین مجاهدت‌ها و خلوص نیت‌ها بود که امروز ایران اسلامی در جهان سرافراز است.

دهقانی اظهار کرد: جانبازان شهیدان زنده‌ای هستند که علاوه بر حضور در دوران دفاع مقدس، امروز نیز در خدمت مردم و جامعه هستند و اجر ویژه‌ای دارند.

وی تصریح کرد: ما نیز وظیفه خود می‌دانیم که در انجام تکالیف قانونی خود، این مجاهدت‌ها را در نظر بگیریم و با ادای خدمت صادقانه و خالصانه به مردم، قدردان همه ایثارگران باشیم که در برابر جبهه کفر و دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کردند.

در این دیدار‌ها که با حضور ممبینی معاون رئیس کل، رضوی رئیس محاکم تجدیدنظر، حجت‌الاسلام طباطبایی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان و جمعی از کارکنان برگزار شد، به‌صورت از علیرضا بهمنش معاون قضایی دادگستری خوزستان، عبدالله احمدی صدیق رئیس شعبه ششم دادگاه خانواده اهواز و حجت فرزین کارمند شعبه یازدهم تجدیدنظر استان با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: هفته دفاع مقدس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *