سرلشکر صفوی: جنایات رژیم صهیونیستی با هدایت اروپا و آمریکا انجام می‌شود

13:10 - 05 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۱۶۵
دسته بندی: سیاست ، عمومی
سرلشکر صفوی: جنایات رژیم صهیونیستی با هدایت اروپا و آمریکا انجام می‌شود
رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی گفت: اعمالی که توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی در منطقه صورت می‌گیرد، با حمایت و هدایت اروپا و آمریکا بوده و این رژیم در این جنایات تنها نیست.

خبرگزاری میزان - به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» مشاور فرمانده کل قوا و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی امروز (پنجشنبه) در تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان استان قزوین با بیان اینکه ملت ایران ولایت‌مدار بوده و در خط رهبری حرکت می‌کند، اظهار داشت: برای حل مسایل و چالش‌های داخلی و خارجی باید تابع رهبری بود و در خط رهبری حرکت کرد و در چالش‌های روز، هوشمندانه حرکت کرده و تصمیم‌گیری‌های حساس و مدبرانه را به مقام معظم رهبری واگذار کنیم.

سرلشکر صفوی: تبعیت از رهبری به معنای پرهیز از تندروی و کندروی است

سرلشکر صفوی بیان کرد: انسان متعالی بیشتر از آنکه به خود توجه کند، به موضوعات و مسایل مهمی همچون امنیت، مصلحت و مشکلات کشور اهمیت می‌دهد و متناسب با آن می‌اندیشد.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی ادامه داد: اکنون که در شرایط حساس منطقه‌ای و بین‌المللی قرار داریم باید فهم و درک درستی نسبت به بینش و بیانات رهبری پیدا کنیم.

سرلشکر پاسدار صفوی در ادامه به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی پرداخت و اظهار کرد: اعمالی که توسط این رژیم جنایتکار در منطقه صورت می‌گیرد، با حمایت و هدایت اروپا و آمریکا بوده و رژیم صهیونیستی هرگز در این جنایات تنها نیست.

مشاور فرمانده کل قوا تاکید کرد: وصیت من به شما بسیجیان این است که در مرحله نخست، فرهنگ، معارف و ارزش‌های دفاع مقدس را خوب بشناسید، چون بسیج یک فرهنگ و یک مکتب است که باید آن را فهمید و به آن عمل کرد لذا جوانان و نوجوانان هرکدام به صورت فردی و گروهی باید در شناخت شهدا پیشگام باشند و به سراغ تفکرات و اندیشه‌های آن‌ها بروند.

وی یادآور شد: امروز فرصت مغتنمی است که با خانواده شهدا و جانبازان دیدار کرده و از اخبار و واقعیت‌های دوران جنگ آگاه شویم، همچنین با تغییر و تحولات محیطی و اجتماعی کوشش کنیم تا با بصیرت و آگاهی جریان‌های مثبتی در فضای مجازی ایجاد شود.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *