تظاهرات محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی فردا در سراسر کشور برگزار می‌شود

10:28 - 05 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۱۲۵
دسته بندی: سیاست ، عمومی
تظاهرات محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی فردا در سراسر کشور برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن اشاره به اینکه تظاهرات محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی فردا جمعه ۶ مهرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود از مردم انقلابی استان تهران خواست با حضور پرشور خود در این تظاهرات ضمن حمایت از ملت‌های مظلوم لبنان و فلسطین برای بار دیگر تنفر وانزجار خود از رژیم وحشی صهیونیستی و اربابان آمریکایی او اعلام کنند.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به جنایات روز‌های اخیر در لبنان و شهادت تعدادی از فرماندهان رشید حزب‌الله، شهادت مردم مظلوم در لبنان و استمرار قتل عام مردم بی دفاع غزه و کرانه باختری گفت: باید همه ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان این جنایات بی نظیر و وحشیانه را محکوم کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی افزود: فرمایشات رهبر انقلاب و بیانات حضرات مراجع عظام تقلید حجت را بر همگان تمام کرده است و سکوت در برابر جنایات این رژیم حرام شرعی است.

وی ادامه داد: به منظور اعلام حمایت ملت ایران از حزب‌الله لبنان و سید مقاومت و اظهار همدردی با مردم مظلوم فلسطین و لبنان و ملت بی دفاع غزه فردا جمعه ۶ مهر ماه تظاهرات سراسری بعد از اقامه نماز جمعه برگزار خواهد شد و در تهران و شهرستان‌های استان نیز این تظاهرات باشکوه برگزار می‌شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: تظاهرات مردم تهران پس از اقامه نماز جمعه تهران به امامت آیت الله خاتمی از دانشگاه تهران بسوی میدان انقلاب برگزار می‌شود و در پایان تظاهرات سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی از مردم انقلابی استان تهران خواست با حضور پرشور خود در این تظاهرات ضمن حمایت از ملت‌های مظلوم لبنان و فلسطین برای بار دیگر تنفر وانزجار خود از رژیم وحشی صهیونیستی و اربابان آمریکایی او اعلام کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *