رئیس سازمان بازرسی از اداره‌های پزشکی قانونی، ثبت اسناد و املاک و زندان شهرستان دامغان بازدید کرد

10:44 - 05 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۱۲۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس سازمان بازرسی از اداره‌های پزشکی قانونی، ثبت اسناد و املاک و زندان شهرستان دامغان بازدید کرد
رئیس سازمان بازرسی کل کشور که در همراهی رئیس قوه قضاییه به استان سمنان سفر کرده است، از پزشکی قانونی، زندان، اداره ثبت اسناد و املاک دامغان بازدید کرد و وضعیت پارکینگ خودرو‌های توقیفی را مورد ارزیابی قرار داد.

خبرگزاری میزان- ذبیح الله خدائیان  که در همراهی رئیس قوه قضاییه به استان سمنان سفر کرده است، مامور بررسی وضعیت شهرستان دامغان شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ابتدا پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شهیدان، به پزشکی قانونی شهرستان دامغان رفت و ضمن گفت‌وگو با مدیر و کارکنان این مرکز، در جریان مشکلات قرار گرفت.

 خداییان در ادامه از زندان دامغان بازدید کرد و ضمن ارزیابی وضعیت موجود و گفت‌وگو با مسئولان و مددجویان، مشکلات را مورد بررسی قرار داد.

وی همچین از نمایشگاه صنایع دستی زندانیان بازدید کرد.

در ادامه آیین آزادی زندانیان مشمول عفو، ارفاقات قانونی و جرایم غیرعمد با حضور خداییان در زندان دامغان برگزار شد.

رئیس سازمان بازرسی سپس با حضور در اداره ثبت اسناد و املاک دامغان و واحد‌های مختلف آن، نحوه ارائه خدمات را مورد ارزیابی قرار داد و در گفت‌وگو با مراجعه کنندگان مشکلات آن‌ها را رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

خداییان همچنین ضمن بازدید از پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی با مقامات مربوطه و مسئولین پارکینگ گفت‌وگو کرد و در جریان تعداد خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی موجود و وضعیت آرای صادره قرار گرفت و مشکلات را بررسی کرد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: خداییان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *