رئیس سازمان بازرسی از شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان بازدید کرد/ مأموریت به معاون امور تولیدی برای پیگیری رفع مشکلات

18:22 - 20 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۴۶۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس سازمان بازرسی از شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان بازدید کرد/ مأموریت به معاون امور تولیدی برای پیگیری رفع مشکلات
رئیس سازمان بازرسی در بازدید دو ساعته از کارخانه مس شهید باهنر کرمان، ضمن استماع مسائل و مشکلات به معاون تولیدی سازمان بازرسی ماموریت داد رفع این مشکلات را مورد بررسی قرار دهد.

خبرگزاری میزان – خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان سفر به استان کرمان، عصر امروز از شرکت صنایع مس شهید باهنر بازدید و در جریان فعالیت‌ها، دستاورد‌ها و مسایل این شرکت قرار گرفت.

وی در این بازدید به گفت‌وگو با مدیران و کارگران پرداخت و وضعیت موجود کارخانه را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید دو ساعته نشست بررسی مسایل و مشکلات شرکت برگزار و با حضور رییس سازمان بازرسی کل کشور از صد قطعه بومی سازی شده آلیاژی دانش بنیان با پایه مس رونمایی شد.

خدائیان در جمع مدیران شرکت مس با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست معزز قوه قضاییه در زمینه حمایت از تولید تاکید کرد که مسئولان همه بخش‌ها باید با یکدیگر همکاری کنند تا چرخ اقتصاد بچرخد.

وی با اشاره به اقدامات دستگاه قضا در حمایت از تولید، تصریح کرد که سازمان بازرسی در جهت رفع مشکلات تولیدکنندگان از همه ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کند و سعی دارد تا با برگزاری جلسات و شنیدن مسایل طرفین مشکلات را حل و فصل نماید.

رئیس سازمان بازرسی با اشاره به اینکه یک بخش از سامانه ۱۳۶ به رفع مشکل تولیدکنندگان و رسیدگی ویژه به مشکلات آن‌ها اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: بحمداله در این زمینه توفیقات خوبی صورت گرفته و افزایش تولید و احیای کارخانه‌ها را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از بخش‌های مهم اقتصاد حوزه مس است، خاطرنشان کرد: باید از خام فروشی جلوگیری کنیم، زنجیره تولید را کامل کرده و صنایع پایین دستی را ایجاد نماییم.

خدائیان، ادامه داد: در تمام برنامه‌های کلان کشور تاکید شده است که باید واگذاری به بخش خصوصی صورت گیرد؛ اما آن طور که باید اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی انجام نشده است و لذا با اجرای برنامه هفتم باید به سمت خصوصی سازی واقعی برویم و این صنایع به افرادی که واقعا در این حوزه اثرگذار هستند، واگذار شود.

وی در پایان به معاون تولیدی و بازرس کل استان کرمان ماموریت داد مسائل و مشکلات مطروحه را مورد بررسی قرار داده رفع آن‌ها را پیگیری کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *