بازدید معاون اقتصادی سازمان بازرسی از پروژه خط انتقال آب کرمان/ مشکلات تصفیه‌خانه آب رفسنجان بررسی شد

20:56 - 20 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۴۷۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید معاون اقتصادی سازمان بازرسی از پروژه خط انتقال آب کرمان/ مشکلات تصفیه‌خانه آب رفسنجان بررسی شد
در جریان سفر استانی رئیس سازمان بازرسی به کرمان، معاون اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور از پروژه تصفیه‌خانه زرند بازدید کرد و دستور داد ظرف مدت ۱۵ روز عملیات اجرایی پروژه آغاز و با ترک فعل‌ها برخورد شود.

خبرگزاری میزان – شیرعالی، معاون اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور در جریان سفر خدائیان به کرمان، مامور بررسی وضعیت پروژه خط انتقال آب کرمان شد.

وی در بازدید از پروژه خط انتقال آب کرمان، توضیحات مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان و معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای کرمان و پیمانکار را شنید و مشکلات موجود را مورد بررسی قرار داد.

معاون اقتصادی سازمان بازرسی با تاکید بر اینکه این سازمان اجرای پروژه‌ها را رصد می‌کند، تصریح کرد: این قبیل پروژه‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم است و نباید اجرای آن متوقف شود.

وی همچنین با حضور فرماندار از پروژه تصفیه خانه آب رفسنجان بازدید و دستورات لازم را خطاب به بازرس کل نیرو و ارتباطات و بازرس کل استان کرمان پیرامون رفع مشکلات صادر کرد.

در جریان این بازدید مقرر شد کارگروهی با محوریت فرمانداری رفسنجان و حضور نمایندگان بازرسی کل استان کرمان و شرکت آب و فاضلاب استان کرمان و سایر دستگا‌ه‌های اجرایی مرتبط و سرمایه گذار تشکیل و در عرض یک ماهه آینده مشکلات و اقدامات صورت گرفته به معاون اقتصادی سازمان گزارش شود.

معاون اقتصادی سازمان بازرسی در ادامه از پروژه تصفیه خانه زرند بازدید کرد و پس از بررسی موضوع تاکید شد ظرف مدت ۱۵ روز عملیات اجرایی پروژه آغاز و در صورت هرگونه ترک فعل مدیران و کارشناسان، موضوع توسط بازرسی کل استان کرمان پیگیری شود.

شیرعالی همچنین با حضور فرماندار شهرستان زرند، از نیروگاه مهتاب کویر زرند بازدید کرد و مقرر شد در اسرع وقت لیستی از نواقص پروژه و پیشنهاد‌های مربوطه احصاء و به سازمان منعکس شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *