عدالت محوری جمهوری اسلامی ایران در برگزاری دادگاه منافقین به صورت علنی برخط

16:55 - 04 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۰۳۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
عدالت محوری جمهوری اسلامی ایران در برگزاری دادگاه منافقین به صورت علنی برخط
معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان تهران گفت: در جریان برگزاری نوزدهمین جلسه رسیدگی به پرونده نفاق، شاهد نحوه انجام دادرسی الکترونیک در دستگاه قضایی و استماع برخط اظهارات شهود از سایر نقاط و کشور‌ها بودیم

خبرگزاری میزان- سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان تهران با اشاره به برگزاری دادگاه علنی نفاق به صورت برخط گفت: با تمهیدات صورت گرفته و هماهنگی بخش‌های مختلف در دادگستری استان تهران امکان حضور و استماع اظهارات شاهدان این پرونده مهم از کشور‌های انگلیس و فرانسه فراهم شد.

شفیعی گفت: شاهدان برون مرزی پرونده منافقین با استفاده از زیرساخت‌های قوه قضاییه برای برگزاری دادگاه‌های برخط در جسه دادگاه حاضر شدند و با دستور رئیس دادگاه اجازه ارائه مطالب و اظهارات از طریق فضای مجازی به آن‌ها داده شد.

وی افزود: جلسات رسیدگی به پرونده‌های بین المللی و ملی در دستگاه قضایی بر اساس قوانین با جدیت صورت می‌پذیرد و تلاش می‌شود تا با بهره‌مندی از آخرین فناوری‌های روز دنیا و سامانه‌های طراحی شده، دسترسی مظلومان، ستمدیدگان و اصحاب پرونده‌های مطرح و مورد رسیدگی به دادگاه و مسئولان قضایی تسهیل شود.

شفیعی گفت: امروز، برگزاری دادگاه نفاق به صورت علنی و برخط نشانه‌ای از اقتدار و عدالت محوری جمهوری اسلامی ایران در استماع اظهارات اصحاب پرونده در ابعاد بین المللی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *