مهاجم گلزن تراکتور به آلومینیوم پیوست/ جعفری در جمع شاگردان حسینی

19:44 - 28 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۸۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم گلزن تراکتور به آلومینیوم پیوست/ جعفری در جمع شاگردان حسینی
باشگاه آلومینیوم اراک پس از مذاکره و همکاری باشگاه تراکتور، در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی، رضایت‌نامه رحمان جعفری را دریافت کرد و این مهاجم گلزن را به خدمت گرفت.

خبرگزاری میزان - رحمان جعفری در دور رفت فصل گذشته لیگ برتر ۱۴ بازی برای شمس‌آذر قزوین انجام داد و ۵ گل به ثمر رساند و در دور برگشت هم در ۱۵ حضور ثابت و تعویضی خود برای تراکتور موفق شد پنج گل بزند تا دومین گلزن برتر لیگ بیست و سوم با آمار ۱۰ گل زده لقب بگیرد و حالا به جمع شاگردان سید مجتبی حسینی اضافه شده است.

این مهاجم تند و تیز در حالی در فصل ۰۲-۱۴۰۱ موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول همراه با شمس‌آذر قزوین شد که در ۳۲ مسابقه ۲۴ گل به ثمر رساند و رکورد گلزنی در رقابت‌های لیگ یک را شکست و از سوی دیگر نقش مهمی در صعود تیمش به لیگ‌برتر داشت.

باشگاه آلومینیوم اراک بنابر درخواست مجتبی حسینی و همکاری باشگاه تراکتور، توانست با این مهاجم ۲۷ ساله قراردادی به مدت دو فصل امضاء کند و رسما این بازیکن را به خدمت بگیرد.

این مهاجم پیش از حضور در تراکتور، تجربه بازی در شمس‌آذر قزوین، نساجی مازندران و پدیده مشهد را در کارنامه داشته و برای تیم‌های ملی پایه نیز به میدان رفته است.

با توجه به صدور رضایت‌نامه رحمان جعفری از سوی باشگاه تراکتور، مراحل ثبت قرارداد این مهاجم توسط باشگاه آلومینیوم اراک انجام شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *