تبریز یا مشهد؛ کدام شهر میزبان دیدار ایران - قطر می‌شود؟

16:17 - 28 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۸۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تبریز یا مشهد؛ کدام شهر میزبان دیدار ایران - قطر می‌شود؟
گفته می‌شود دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در یکی از ورزشگاه‌های امام رضا (ع) مشهد یا یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

خبرگزاری میزان - در شرایطی که شنیده می‌شود مدیران فدراسیون فوتبال برای انتقال دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر به ورزشگاه امام رضا (ع) در تلاش هستند، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نام ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را به‌ عنوان میزبان این مسابقه در سایت خود درج کرد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال، درباره وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر قطر در مقدماتی جام جهانی نیز گفت: در ابتدا از رسانه‌های گروهی بابت مطالبه گری و تلاش برای برگزاری مسابقات در خراسان رضوی تشکر می‌کنم. همچنین اشاره و تقدیر دوباره‌ای درباره تلاش‌های پرشمار و مسولانه صورت گرفته در استان اصفهان برای برگزاری بازی قبلی تیم ملی داشته داریم.

امیرمهدی علوی ادامه داد: درباره مسابقه تیم ملی با قطر گفتنی است که براساس برنامه ریزی صورت گرفته مذاکرات و مکاتباتی هم با استان آذربایجان شرقی و هم خراسان انجام شده است. با توجه به اینکه ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا تایید شده، مقرر است کادر فنی تیم ملی ارزیابی و جمع بندی نهایی را از میان گزینه‌های موجود داشته باشد تا ستاد اجرایی مرتبط در فدراسیون به سرعت تشکیل شود.

 

تبریز یا مشهد؛ کدام شهر میزبان دیدار ایران - قطر می‌شود؟

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *