مرکز شوق زندگی استان زنجان با حضور دادستان کل کشور افتتاح شد

13:16 - 28 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۷۹۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مرکز شوق زندگی استان زنجان با حضور دادستان کل کشور افتتاح شد
مرکز شوق زندگی استان زنجان جهت تحقق برنامه تحول و تعالی دستگاه قضا، تحقق پایش وضعیت آسیب‌های اجتماعی و حمایت از گروه‌های آسیب‌پذیر صبح امروز با حضور دادستان کل کشور افتتاح شد.

خبرگزاری میزان- مرکز شوق زندگی استان زنجان در راستای تحقق برنامه‌ تحول و تعالی دستگاه قضا، پایش وضعیت آسیب‌های اجتماعی و حمایت از گروه‌های آسیب پذیر، هم افزایی و همکاری دستگاه‌های دولتی متولی امر حوزه کودکان و زنان آسیب‌دیده و بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد، دادستان کل کشور افتتاح شد.

با پیگیری‌های دادستان مرکز استان و همراهی‌های رئیس کل دادگستری زنجان و همکاری میرکل آموزش و پرورش استان، ساحتمان متعلق به آموزش و پرورش با مساحت بالغ بر ۵۰۰ متر مربع و با همکاری شهردار مرکز استان نوسازی و برای اجرای طرح مجتمع شوق زندگی تجهیز شد.

تعداد پرونده‌های جریانی در واحد سرپرستی بالع بر هزار و ۳۰۰ پرونده بوده که از این تعداد ۱۸۰ پرونده تحت پوشش کمیته امداد و ۶۴ فقره تحت پوشش سازمان بهزیستی است که با توجه به اینکه زنجان جزو شهر‌هایی است که دارای روستا‌های متعدد است و همچنین روند رو به افزایش برخی از آسیب‌های اجتماعی در استان، ضرورت ایجاد این مجتمع جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارائه میز خدمت واحد احساس می‌شد.

در همین راستا و جهت اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و اعمال نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها، در مورخه ۱۹ شهریور سال جاری جلسه‌ای با حضور مدیران و نمایندگان ۱۶ دستگاه و نهاد‌های مرتبط با آسیب‌های اجنماعی با حضور دادستان مرکز استان در دادسرا برگزار و وظایف دستکاه‌ها تبیین و ترک فعل مدیران متذکر شد و همچنین مقرر شد که دستگاه‌ها نمایندگان ثابت و تام‌الختیار خود را جهت ارائه خدمت به مجتمع شوق زندگی معرفی کنند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *