مرکز بازتوانی ماده ۱۶ شهید داود احمدی زنجان با حضور دادستان کل کشور افتتاح شد

14:13 - 28 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۸۲۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مرکز بازتوانی ماده ۱۶ شهید داود احمدی زنجان با حضور دادستان کل کشور افتتاح شد
دادستان کل کشور با تاکید بر لزوم همکاری با دولت در پیشبرد اهداف از جمله اقدامات اقتصادی گفت: این اقدامات در راستای کاهش آثار تخریبی اقدامات دشمن به ویژه تحریم‌ها باید انجام شود.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز بازتوانی ماده ۱۶ شهید داود احمدی زنجان که در محل پروژه برگزار شد، با بیان اینکه در اراده نظام جمهوری توسعه بوده است، اظهار کرد: نمونه این اراده تشکیل جهاد سازندگی با هدف ساخت حمام و مدرسه با هدف تامین بهداشت جسمی و روحی است که با وجود تحمیل جنگ هم این اقدامات تعطیل نشد.

دادستان کل کشور به دیگر اقدامات انجام شده در کشور از جمله تربیت دانشجو در رشته‌های مختلف از جمله پزشکی اشاره کرد و گفت: نظام همانطور که به سلامت روح توجه دارد بلکه به ابعاد دیگر هم توجه می‌کند.

وی با بیان اینکه کشور ما به معتاد به عنوان مریض توجه می‌کند چرا که ذهن و فکر وی دچار اختلال شده است، ادامه داد: باید برای درمان معتاد به عنوان بیمار توجه کافی انجام شود.

دادستان کل کشور

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد آسیب بزرگ جامعه را اعتیاد عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه خانواده ایرانی آبرومند است باید برای حفظ ارزش‌ها در خانواده ایرانی تلاش شود.

وی ترک اعتیاد را دارای بار روانی و امنیتی دانست و ادامه داد: واقعیت این است معتاد به دلیل از دست دادن اراده هر کاری می‌کند و ترک اعتیاد آثار فراوان خواهد داشت و در واقع خانواده‌ها احیا می‌شوند و باید نسبت به احیای روح معتاد اقدام شود.

دادستان کل کشور تحریم را نتیجه اثرگذاری نظام در داخل و خارج دانست و ادامه داد: قصد دولت جدید هم به مانند دیگر دولت‌ها کمک است چراکه هیچ دولتی بنای خیانت نداشته و خواهان همراهی است از طرفی دشمن همه توان خود را به کار گرفته که جلوی اقدامات اصلاحی نظام را بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد با تاکید بر لزوم همکاری با دولت در پیشبرد اهداف از جمله اقدامات اقتصادی گفت: این اقدامات در راستای کاهش آثار تخریبی اقدامات دشمن به ویژه تحریم‌ها باید انجام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق، رئیس کل دادگستری زنجان نیز در آیین افتتاح مرکز بازتوانی ماده ۱۶ شهید داوود احمدی گفت:این پروژه نشان داد با وفاق و همدلی می توان پروژه های بزرگی را انجام داد.

وی با بیان اینکه در این پروژه ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: از زحمات تمام کسانی که برای تکمیل این پروژه زحمت کشیدند، به‌ویژه استاندار زنجان که پیگیر مسائل و مشکلات پروژه بودند، تشکر می‌کنم. 

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستان کل کشور

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *