مشارکت ورزشکاران برای پاکداشت طبیعت در پیست بین‌المللی اسکی توچال

10:41 - 28 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۷۳۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مشارکت ورزشکاران برای پاکداشت طبیعت در پیست بین‌المللی اسکی توچال
با مشارکت اسکی بازان و کوهنوردان مراسم پاکداشت طبیعت با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست فردا (۲۹ شهریور) در پیست بین المللی اسکی توچال برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی مجموعه تفریحی ورزشی توچال، آیین پاکداشت طبیعت همزمان با روز‌های آخر تابستان با حضور دوست داران محیط زیست، کوهنوردان، اسکی بازان و عموم مردم در مجموعه تفریحی ورزشی توچال برگزار می‌شود.

این برنامه با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و زمین پاک، جلوگیری از نابودی منابع طبیعی و خطرات زیست محیطی و ارتقای سلامت شهروندان روز پنجشنبه (۲۹ شهریور) ساعت ۸ صبح از از ایستگاه اول آغاز می‌شود.

آیین پاکداشت طبیعت هرساله با مشارکت اسکی بازان، ورزشکاران، کوهنوردان و عموم مردم دوستدار طبیعت با شعار «کوه‌ها برای زندگی ما حیاتی هستند» در ایستگاه هفتم پیست بین‌المللی توچال انجام می‌شود.

این برنامه از سوی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی و با مشارکت کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی، سازمان حفاظت محیط زیست، هیئت اسکی استان تهران، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، مجموعه تفریحی ورزشی توچال و …. برگزار می‌شود.

پاکسازی محیط زیست برای ماندگاری طبیعت زیبای مجموعه توچال با امید به ترویج و فرهنگ سازی حفاظت از طبیعت از اهدافی است که اسکی بازان و کوهنوردان حامی محیط زیست دنبال می‌کنند.

علاقه‌مندان به محیط زیست و زمین پاک می‌توانند جهت شرکت در این پویش فردا ساعت ۸ صبح در مجموعه توچال حضور داشته باشند.

گفتنی است مراسم اختتامیه و معرفی سفیران محیط زیستی تهران نیز با حضور مسئولان فدراسیون اسکی، مدیران مجموعه ورزشی توچال، کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی، اداره کل محیط زیست استان تهران و هئیت اسکی استان تهران در محل هتل ایستگاه هفتم توچال برگزار خواهد شد.

 

مشارکت ورزشکاران برای پاکداشت طبیعت در پیست بین‌المللی اسکی توچال

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *