قدردانی یحیی السنوار از عملیات نیرو‌های مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی

17:44 - 26 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۴۳۳
قدردانی یحیی السنوار از عملیات نیرو‌های مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس طی نامه‌ای به دبیرکل جنبش انصارالله، از عملیات نیرو‌های مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

خبرگزاری میزان – یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، در نامه‎ای به سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن، نوشت: عملیات طوفان‎‌الاقصی برای ضربه زدن به پروژه صهیونیستی در فلسطین و منطقه انجام شد.

در این نامه که به رویت شبکه الجزیره رسیده، آمده است: از انصارالله به خاطر محبت خالصانه و اراده محکمی که در میدان دیدیم و پیام‌هایشان سپاسگزاریم.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس خطاب به دبیرکل جنبش انصارالله تاکید کرد: ورود موشک‌های شما را به عمق رژیم صهیونیستی با دور زدن لایه‌های دفاعی و سامانه‌های رهگیری تبریک می‌گویم.

ارتش یمن در جدیدترین عملیات خود علیه رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه گذشته یک هدف نظامی صهیونیست را در منطقه یافا، در عمق اراضی اشغالی، هدف قرار داد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در تشریح این عملیات گفت: عملیات با موشک بالستیک مافوق صوت جدید انجام شد که موفق به رسیدن به هدف شده و پدافند دشمن در رهگیری و مقابله با آن ناکام ماند؛ این موشک مسافت تخمینی ۲ هزار و ۴۰ کیلومتر را در ۱۱ و‌ نیم دقیقه طی کرد.

انتهای پیام/

 

 


برچسب ها: یحیی سنوار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *