مجتمع شوق زندگی در شهرستان بهارستان افتتاح شد

11:35 - 22 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۷۳۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مجتمع شوق زندگی در شهرستان بهارستان افتتاح شد
دومین مجتمع ویژه حمایت از اطفال و نوجوانان (شوق زندگی) در استان تهران به‌منظور کمک به کودکان آسیب‌دیده و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان بهارستان افتتاح شد.

خبرگزاری میزان-دومین مجتمع ویژه حمایت از اطفال و نوجوانان (شوق زندگی) به‌منظور کمک به کودکان آسیب‌دیده و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد محیط حامی و دوست‌دار کودک با حضور قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران در بهارستان افتتاح شد.

حاجی رضا شاکرمی در آیین افتتاح مجتمع حمایتی شوق زندگی با اشاره به اهمیت راه اندازی این مرکز در جهت بهبود پاسخگویی به مطالبات قضایی مردم، اظهارکرد: احداث و راه‌اندازی این مرکز می‌تواند برای شوق و زندگی خانواده‌های مورد حمایت تاثیر گذار و موثر باشد و شهروندان از خدمات خوب آن بهره‌مند شوند.

شاکرمی در مراسم افتتاح دومین مجتمع ویژه حمایت از اطفال و نوجوانان (شوق زندگی) که با تلاش دادستان عمومی و انقلاب بهارستان به بهره برداری رسیده است، گفت: یکی از ماموریت‌ها و اقدامات دستگاه قضایی رسیدگی به دعاوی و اختلافات و اصلاح ذات البین است که در خصوص دعاوی خانوادگی موضوع صلح و سازش بسیار مهم است.

وی با اشاره به برنامه‌های سند تحول و تعالی قوه قضاییه در زمینه پیشگیری از وقوع جرم گفت: پیشگیری از وقوع جرم ابتدا از خانواده باید آغاز شود.

وی افزود: یکی از وظایف دستگاه قضایی حمایت و پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی است و این مرکز می‌تواند با همکاری سایر دستگاه‌ها نقشی پشتیبان و حامی را از خانواده‌های نیازمند ایفا کنند.

شاکرمی در این مراسم که با حضور حسن قشقاوی نماینده مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان، فرماندار، شهردار نسیم شهر، شهردار گلستان، رئیس دادگستری شهرستان بهارستان و جمعی از مسئولان در شهر گلستان شهرستان بهارستان برگزار شد، از حمایت و تلاش شهردار نسیم شهر برای تکمیل و راه اندازی این مرکز به عنوان یکی از مراکز خدمات در حوزه قضایی که نیل به هدف رفع مسائل و مطالبات مردم دارد تشکر و قدردانی کرد.

ابوالفضل نیکوکار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در آیین بهره برداری از دومین مجتمع ویژه حمایت از اطفال و نوجوانان (شوق زندگی) گفت: این واحد قضایی یک مرکز تخصصی قضایی و حمایتی است و برای کمک به اطفال و نوجوانان که دچار آسیب اجتماعی شده اند بسیار موثر و مفید است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران افزود: هدف از ایجاد این مرکز هم افزایی فی مابین دستگاه‌های مرتبط و با استقرار شعبه قضایی راه اندازی شده است حمایت از افراد آسیب پذیر و ارائه خدمات سریعتر به شهروندان است.


نیکوکار بیان کرد: اگر نظارت باشد بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری میشود و نهایتا به جرم منتهی نخواهد شد.

وی افزود: این ساختمان با امکانات و تجهیزات مدرن، به بهبود عملکرد دادگستری شهرستان بهارستان کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: مجتمع شوق زندگی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *