یادداشت|

پایان حواشی یا آتش زیر خاکستر برای جواد لالیگایی؟/ فرار رو به جلوی مدیران استقلال با ابقای موقت نکونام

11:59 - 19 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۱۷۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پایان حواشی یا آتش زیر خاکستر برای جواد لالیگایی؟/ فرار رو به جلوی مدیران استقلال با ابقای موقت نکونام
گرچه اخبار ضد و نقیضی پیرامون سرمربی استقلال شنیده می‌شود، اما نمی‌توان ادعا کرد، نکونام در روزهای آتی آرامش خواهد داشت!

خبرگزاری میزان - شب گذشته مدیران باشگاه استقلال برای ادامه همکاری با جواد نکونام و جلوگیری از ورود مربی متوسط خارجی به توافق رسیدند، اما ظاهراً این پایان ماجرا نیست. شایعات زیادی این روزها از گزینه‌های جایگزینی نکونام مطرح شد که نکته بارز آن حضور مربیان سطح پایین یا متوسط در فهرست پیشنهادی واسطه‌ها بود.

جلسه هیئت‌مدیره باشگاه استقلال شب گذشته برای بررسی جوانب قطع یا ادامه همکاری با جواد نکونام برگزار شد که با نظر اعضا و برخلاف آن‌چه در فضای مجازی مطرح می‌شود، نکونام فعلاً در این تیم ماندنی شده و سرمربی استقلال، در مقطع فعلی تغییر نخواهد کرد. باتوجه به مقطع حساس کنونی و نزدیکی دیدار با الغرافه قطر در لیگ نخبگان آسیا و عدم جمع‌بندی روی گزینه خارجی مطلوب‌، این تصمیم از سوی مدیران این باشگاه به نوعی منطقی تلقی می‌شود.

پایان حواشی یا آتش زیر خاکستر برای جواد لالیگایی؟/ فرار رو به جلو مدیران استقلال و شکست موقت دلالان

اما ذکر این نکته جایز است، که سرمنشاء این شایعات همان مدیران هولدینگ مالک باشگاه استقلال بوده‌اند و قطع به یقین نکونام همچنان بر لبه تیغ قرار داد و با کوچک‌ترین لغزش و عملکرد ضعیف، مجدد شعله‌های این آتش از زیر خاکستر بیرون خواهد آمد و طبق روزهای گذشته علیه این سرمربی جوان کارزاری گسترده صورت خواهد گرفت.

با این تفاسیر می‌توان به این جمع‌بندی رسید که جواد نکونام همچنان به شدت تحت فشار مسئولان باشگاه قرار دارد و بعد از مصاحبه‌های آتشین روزهای اخیر این مربی علیه مدیران باشگاه دیگر آن احترام و ابهت سابق را در باشگاه و در جمع بازیکنان و هواداران باشگاه نخوهد داشت و این سوءتدبیر مدیران باشگاه استقلال، ضربه جبران‌ناپذیری به باشگاه وارد کرده که هر اتفاق منفی می‌تواند منجر به فروپاشی شاکله تیم استقلال شود.

مدیران باشگاه استقلال تهران که از همان اول مشخص بود قصد بازی دو طرفه را دارند، ابتدا شایعات برکناری نکونام را مطرح کردند و سپس ساعاتی بعد در همان روز پست مشترک باشگاه اوساسونا و استقلال را برای تبریک تولد نکونام منتشر کردند و در همان بین به دنبال فراهم کردن شرایط برای ورود مربی بلغاری بودند تا زمانی که با هجمه هواداران و انتقادات رسانه‌ها و پیشکسوتان باشگاه روبرو شدند و تصمیم به بقای نکونام گرفتند.

با این شرایط می‌توان به این نتیجه رسید، این اتفاقات باعث متزلزل شدن هر چه بیش‌تر جایگاه جواد لالیگایی در استقلال شد و علاوه بر کاهش محبوبیت وی بر روی سکوها، حالا اخراج او از سوی مدیران آبی‌پوشان، از هر نظر عادی‌سازی شده و میان بازیکنانش دیگر آن وجهه فصل گذشته را نخواهد داشت.

با این حساب مدیران باشگاه استقلال با ابقای نکونام، هم به نوعی با فرار رو به جلو از تبعات این اقدام برای خود مصونیت ساختند و هم با شکستن قبح اخراج نکونام باب قطع همکاری با این مربی را باز نگه داشتند تا با کوچکترین فشار از سوی هواداران پرونده این تغییرات را در اسرع وقت بار دیگر به جریان بیاندازند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *