نکونام: من هم مثل هواداران ناراحت هستم/ تا هفته آخر برای قهرمانی می‌جنگیم/ استقلال تغییرات زیادی داشته، باید زودتر به هماهنگی برسیم

23:51 - 08 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۷۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
نکونام: من هم مثل هواداران ناراحت هستم/ تا هفته آخر برای قهرمانی می‌جنگیم/ استقلال تغییرات زیادی داشته، باید زودتر به هماهنگی برسیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با بازی خوبی که انجام دادیم نباید غافلگیر می‌شدیم و گل می‌خوردیم؛ باید برنده می‌شدیم.

خبرگزاری میزان - جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار مقابل استقلال خوزستان، اظهار داشت: از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم. من هم مثل آن‌ها ناراحت هستم. واقعا شرایط خوبی نیست که بخواهم صحبتی در مورد مسائل فنی و همچنین اتفاقاتی که در این چند روز و قبل از بازی برایمان افتاده، داشته باشم.

وی ادامه داد: از نتیجه‌ای که به دست آمده عذرخواهی می‌کنم. با بازی خوبی که انجام دادیم نباید غافلگیر می‌شدیم و گل می‌خوردیم؛ باید برنده می‌شدیم. صفر تا ۱۰۰ مسئولیت این تیم با من است. سال گذشته هم در هفته سوم باختیم، اما این تیم بلند شد و توانست تا روز آخر در کورس قهرمانی باشد. الان هم همین است. قطعاً این تیم بلند می‌شود. در ادامه راه قویتر و بهتر خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: الان اول فصل است. در شروع فصل با تغییرات زیادی که داشتیم الان هماهنگی نداریم. تعطیلات می‌تواند کمک کند تیم را بازسازی کنیم و بازیکنان مصدوم‌مان برسند تا ان‌شاءالله در لیگ نخبگان آسیا و لیگ برتر به موفقیت برسیم.

نکونام در ادامه تصریح کرد: آنچه که برایم مهم است هواداران هستند. به آن‌ها قول می‌دهم این تیم مانند سال گذشته تا روز آخر برای قهرمانی می‌جنگد و قطعاً از این به بعد در هر بازی بهترین عملکردش را نشان خواهد داد. تمام مسئولیت فنی این بازی و هر اتفاقی که برای تیم می‌افتد، با من است. این تیم تغییرات زیادی داشته و باید زودتر به هماهنگی برسیم.

وی افزود: بازهم تکرار می‌کنم؛ سال گذشته هم در هفته سوم این اتفاق برایمان افتاد، ولی به موقع بود. تیم توانست زود بلند شود و توانست در ادامه مسیر به موفقیت برسد. این قول را می‌دهم که این تیم تا هفته آخر برای قهرمانی می‌جنگد و تلاش می‌کنیم امسال به قهرمانی برسیم. نیاز به حمایت هواداران، باشگاه و تمرکز روی کار‌های بیرونی هم دارم. امیدوارم کمک شود و بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم.

نکونام پس از این صحبت‌ها با تشکر از اصحاب رسانه سالن کنفرانس را ترک کرد و سوال خبرنگاری مبنی بر شعار هواداران در حمایت از فرهاد مجیدی را بی پاسخ گذاشت.

انتهای پیام/


حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
0
0
بیا برو پی بازیت با این بازیکنا هیچ بهانه ای نداری واسه نتیجه ضعیف گرفتن،، مدیر عامل اگه مدیر عامل بود اول فصل قراردادت رو لغو میکرد،، تو آخه کجات به مربی گری میخوره؟ اگه خیلی مردی و راست میگی بابت هر باخت یه میلیارد از قرارداد خودت و بازیکنا کم کن،، به والله که همون یه میلیارد اولی دمت رو میزاشتی رو کولت و میزدی به چاک
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *