یک پرونده ۴۰۰ میلیارد تومانی با موضوع تقسیم ترکه در سنندج با سازش مختومه شد

12:46 - 10 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۹۶۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
یک پرونده ۴۰۰ میلیارد تومانی با موضوع تقسیم ترکه در سنندج با سازش مختومه شد
معاون حل اختلاف دادگستری استان کردستان گفت: با تلاش و کوشش صلح یاران ستاد صبر معاونت حل اختلاف شهرستان سنندج، پرونده مالی با موضوع تقسیم ترکه به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان به صلح و سازش ختم شد.

خبرگزاری میزان - بهادر اسدی معاون حل اختلاف دادگستری استان کردستان اظهار کرد: وراث سنندجی پرونده تقسیم ترکه جهت تقسیم اموال و ماترک دادخواست حقوقی را در دادگستری سنندج مطرح کرده و در اثنای رسیدگی به پرونده طی مرقومه‌ای به دبیرخانه ستاد صبر استان کردستان واقع در ساختمان شورای حل اختلاف سنندج مراجعه و خواستار ورود صلحیاران به موضوع شدند.

اسدی اضافه کرد: دبیرخانه ستاد صبر نیز پس از ثبت موضوع و ارجاع بعنوان میز خدمت به دونفر ازصلحیاران پرتلاش و توانمند شهرستان سنندج و باتوجه به وظیفه ذاتی و اهداف ستاد صبر، و با توجه به ارزش املاک و ماترک جلسات متعددی برگزار شده و طرفین را به مصالحه دعوت کردند و صبورانه خواستار صلح و سازش و حل اختلاف می‌شوند.

معاون حل اختلاف دادگستری استان در پایان خاطرنشان کرد: در نهایت با تلاش این دو نفر صلحیار و با بزرگ منشی وراث، ماترک متوفی که ارزش مالی آن ۴۰۰ میلیارد تومان که در بهترین موقعیت مکانی شهرستان سنندج شامل چهار دهنه مغازه، ملک مسکونی سه طبقه و ... است، تقسیم و هرکدام از وراث نیز سهم خود را در یکی از دفترخانه‌های اسناد رسمی بنام خود به ثبت رساندند.

وی افزود: این اقدام صلحیاران ضمن برطرف کردن اختلاف پیش آمده بین وراث در عین صمیمیت، سهم هرکدام به نسبت سهم خود پرداخت و دادخواست پرونده مطروحه در دادگستری نیز مختومه شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: صلح و سازش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *