مشکلات ۴ واحد تولیدی در سومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کردستان رسیدگی شد

11:58 - 01 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۶۶۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات ۴ واحد تولیدی در سومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کردستان رسیدگی شد
 سومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان با حضور رئیس کل دادگستری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی و همچنین مدیران ۴ واحد تولیدی استان، در سالن اجتماعات دادگستری کردستان برگزار شد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی در  سومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان بر لزوم حمایت مدیران بانکی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی از واحد‌های تولیدی در جهت تحقق شعار سال و رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی نیز با همین رویکرد حمایتی پای کار خواهد بود و در این مسیر کلیه ظرفیت‌های قانونی را بکار خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری کردستان بیان کرد: دستگاه قضایی استان صیانت از واحد‌های تولیدی، صنعتی و اشتغال و کارآفرینی را به عنوان یکی از وظایف اساسی خود در راستای تحقق اهداف سند تحول و تعالی قضایی دانسته و در این مسیر از هیچ نلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی خطاب به مدیران حاضر در جلسه اظهار کرد: برای رفع مشکلات این ۴ واحد تولیدی با همراهی دستگاه قضایی و با لحاظ نیاز ضروری استان به اشتغال و تولید، گام بردارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی افزود: موانع و مشکلات این واحد‌ها در جلسات کمیته‌های فرعی و اصلی، طرح تا نتیجه نهایی که ادامه فعالیت واحد‌های تولیدی است، پیگیری می‌شود و لذا ادارات اجرایی متولی و بانک‌ها باید با تسهیل در فرایند ارائه خدمات، به تحقق این هدف مهم که مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست محترم قوه قضاییه نیز هست، کمک کنند. 

رئیس کل دادگستری کردستان در این جلسه اظهار کرد: بخش اعظمی از آسیب‌های اجتماعی، نتیجه بیکاری و عدم اشتغال است و در این زمینه یکی از مهمترین سیاست‌های دستگاه قضایی استان، حمایت از تولید کنندگان و رفع موانع تولید است.

در این جلسه علی نوری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان نیز از عدم سرمایه گذاری در استان کردستان انتقاد کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های بالقوه در بخش‌های مختلف اقتصادی استان می‌تواند زمینه‌های اشتغال و رفع بیکاری جوانان را فراهم کند.

 در این جلسه مشکلات واحد‌های تولیدی خوراک دام و طیور راژان ژوانای سقز، گروه آتی صنعت بانه، شرکت صنعتی سماء دهگلان و واحد تولیدی لوازم خانگی برادران صابری مطرح شد که پس از ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های اعضای حاضر تصمیماتی در راستای رفع مشکلات این واحد‌ها اتخاذ شد. 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *