اولین همایش مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان کردستان برگزار شد

12:02 - 10 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۹۵۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
اولین همایش مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان کردستان برگزار شد
مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کردستان در اولین همایش مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سال جاری درباره اصلاح رویه‌های مختلف ثبت دعاوی در استان مطالبی را ارائه کردند.

خبرگزاری میزان - سال جاری در محل سالن جلسات دادگستری کل برگزار شد، در این همایش علی رشیدی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان و پشتیبانان فنی و حقوقی معاونت فناوری و مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کردستان حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کردستان با طرح موضوعاتی پیرامون سامانه ثنا و پیشنهاد اصلاحات آیین‌نامه‌های ذی‌ربط، در خصوص مواردی از جمله «شیوه‌نامه کفیل»، «پیشنهادات خدمات جدید به دفاتر»، «اصلاح رویه‌های مختلف ثبت دعاوی در استان» و «ایرادات استشهادیه الکترونیکی» به ارائه مطالب پرداختند.

علی رشیدی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان کردستان با بیان توضیحاتی در خصوص موارد مطرح شده، خاطر نشان کرد: برخی از موارد مطرح شده در سطح استان قابل بررسی و عملیاتی شدن است و سایر موارد نیز با هماهنگی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اقدام خواهد شد.

همچنین پشتیبانان حقوقی و فنی معاونت نیز در خصوص موارد مطرح شده توسط مدیران دفاتر به بحث و تبادل نظر پرداختند که نتیجه‌ی این نشست در ۳۱ بند به تصویب رسید.

در پایان جلسه، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان از تلاش‌های مسعود نیری بازرس و پشتیبان حقوقی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان کردستان با توجه به بازنشستگی وی، با اهدای لوح تقدیر، تجلیل کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *