رئیس کل دادگستری استان ایلام: موانع فعالیت واحد‌های تولیدی شهرستان ملکشاهی باید رفع شود

14:35 - 09 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۸۱۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان ایلام: موانع فعالیت واحد‌های تولیدی شهرستان ملکشاهی باید رفع شود
رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: موانع بر سر راه فعالیت واحد‌های تولیدی شهرستان ملکشاهی در عرصه کشاورزی، باغی و ... باید برداشته شود تا شاهد مهاجرت معکوس اهالی این شهرستان از مرکز استان به شهرستان ملکشاهی باشیم.

خبرگزاری میزان - عمران علی محمدی رئیس کل دادگستری استان ایلام در دیدار با جمعی از معتمدین، بزرگان، مصلحان و ریش سفیدان شهرستان ملکشاهی، با یادآوری رشادت‌های مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس و تقدیم صد‌ها شهید والامقام به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم نجیب، شریف ولایتمدار و ایثارگر شهرستان ملکشاهی در برهه‌های حساس تاریخی ثابت کرده اند پای نظام ایستاده و به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران وفادار هستند.

وی افزود: دلاوری‌های مردم ملکشاهی در حراست از آب و خاک و کیان اسلامی در تاریخ دفاع مقدس ماندگار بوده و مورد تحسین همگان است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: ما مدیون مردم ملکشاهی هستیم و این مردم استحقاق هر نوع خدمتی را دارند و نیاز‌های شهرستان در حوزه راه، سلامت، بهداشت و درمان باید تامین و با توجه به شان نظارتی قوه قضاییه بر حسن اجرای قوانین و مقررات، رئیس دادگستری شهرستان آن‌ها را پیگیری کنند.

وی افزود: موانع بر سر راه فعالیت واحد‌های تولیدی این شهرستان در عرصه کشاورزی، باغی و ... باید برداشته شود تا شاهد مهاجرت معکوس اهالی ملکشاهی از مرکز استان به شهرستان ملکشاهی باشیم.

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: موضوع افزایش کادر قضایی شهرستان در دستور کار بوده و ایجاد دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ملکشاهی نیز که لازم و ضروری می‌باشد در دیدار هفته گذشته با ریاست قوه قضاییه پیگیری شده است.

 علی محمدی گفت: با وصف ورودی بالای پرونده به دادگستری شهرستان ملکشاهی، عملکرد قضات و کارمندان اداری این حوزه قضایی مثبت و رضایت بخش است و بزرگان و ریش سفیدان و مصلحین منطقه نیز با توجه به نفوذ کلام خود و احترامی که نزد عموم جامعه دارند باید در حل اختلافات و به سازش رساندن طرفین پرونده‌های قضایی، دادگستری این شهرستان را کمک کنند.

در این دیدار معتمدین و ریش سفیدان شهرستان ملکشاهی نیز با ابراز خرسندی از حضور رئیس کل دادگستری استان و هیئت همراه در این شهرستان و ابراز رضایت از عملکرد دادگستری شهرستان ملکشاهی در رعایت بی طرفی، استقلال نظر و مردمی بودن قضات و کارکنان اداری آن و تکریم مراجعان و ارتباط رئیس دادگستری با مردم، افزایش کادر قضایی، پیگیری حقوق عامه و احیا دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ملکشاهی را خواستار شدند.

انتهای پیام/


برچسب ها: رفع موانع تولید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *